1.7 Практичні заняття
Студент повинен переходити до розв’язання задач тільки після засвоєння теоретичних положень і розібравшись з прикладами з даної теми в підручниках [1], навчальних посібниках [2 – 4, 6,7,11], конспекті лекцій [10] або зошиті з практичних занять. Основна трудність, з якою студенти зустрічаються з самого початку при розв’язанні задач, це набуття самостійних навичок в схематизації механічних явищ і вміння конкретні фізичні задачі подавати в абстрактній математичній формі.
При самостійному розв’язанні задачі спочатку необхідно обміркувати план всього рішення і встановити, які рівняння, принципи, теореми необхідно використати для оптимального розв’язання задачі. Рисунки та розрахункові схеми до задач необхідно виконувати акуратно і бажано притримуючись масштабу, оскільки недбало зроблені креслення досить часто приводять до помилок.