1 Методичні вказівки з дисципліни Теоретична механіка    до самостійної  роботи студентів

 

 

Головна мета вищої освіти – це формування із студента спеціаліста, який здатний до розвитку і освоєння нових знань відповідно до вимог сучасності. Тобто майбутній спеціаліст повинен не тільки засвоювати знання, а і творчо їх застосувати, уміти ставити нові проблеми, аналізувати варіанти їх виконання і знаходити правильні оптимальні результати. Тому самостійна робота студента лежить в основі освітнього процесу і формує такі риси особистості, як:

   самостійність;

   творче відношення до праці;

   відповідальність;

   вміння планувати роботу;

   вміння вибирати спосіб (способи) найбільш швидкого і раціонального розв’язання поставленої проблеми (задачі);

   вміння швидко і якісно вносити корективи в процесі виконання та аналізувати виконану роботу і накреслювати шляхи подальшої праці.

Необхідно наголосити, що самостійна робота виконується в вищому навчальному закладі, гуртожитку, домашніх умовах, обчислювальному центрі без безпосередньої участі викладача. Але при виконанні роботи студент опирається на свої знання, уміння, досвід з дисципліни, який отримує під керівництвом  викладача.

В процесі самостійної роботи студент повинен:

   знати аксіоми, закони, теореми, принципи для дослідження руху (спокою) матеріальної системи та матеріальної точки;

   використовувати отримані знання на практичних заняттях, при виконанні лабораторних і контрольних робіт, на олімпіадах з механіки;

   вміти використовувати знання та вміння для постановки та розв’язання нових проблем та задач (науково-дослідна робота студентів).

Самостійна робота студента повинна бути основою вищої освіти тому, що знання, які він отримав самостійно, будуть визначати його в майбутньому як фахівця.