ДОДАТОК А
Категорії умов експлуатації
Коректування нормативів ТО і ремонту рухомого складу залежно від умов експлуатації здійснюють відповідно до їхньої класифікації (табл. А.1), яка охоплює п'ять категорій умов експлуатації. Категорія умов експлуатації автомобілів характеризується типом дорожнього покриття D, типом рельєфу місцевості Р, якою пролягає дорога, й умовами руху.
Визначено шість типів (матеріалів) дорожнього покриття: D1 – цементобетон, асфальтобетон, брущатка, мозаїка; D2 – бітумомінеральні суміші (щебінь або гравій, оброблені бітумом); D3 – щебінь (гравій) без обробки, дьогтебетон; D4 – булижник, колотий камінь, ґрунт і маломіцний камінь, оброблені в'яжучими матеріалами, дорога по снігу; D5 – ґрунт, укріплений або поліпшений місцевими матеріалами, лежневі і брусові покриття; D6 – природні ґрунтові дороги, тимчасові внутрішньокар'єрні і відвальні дороги, під'їзні шляхи, що не мають твердого покриття; а також п'ять типів рельєфу місцевості: P1 – рівнинний (до 200 м); P2 – слабогорбистий (200...300 м); P3 – горбистий (300...1000 м); P4 – гористий (1000...2000 м); P5 – гірський (більш як 2000 м).
Таблиця А.1 – Категорії умов експлуатації
Катего-рія умов експлу-атації |
Умови руху |
||
За межами приміської зони (більш як 50 км від межі міста) |
У малих містах (до 100 тис. жителів) і в приміській зоні |
У великих містах (більш як 100 тис. жителів) |
|
І |
D1 – P1, P2, P3 |
– |
– |
II |
D1 – P4 |
D1 – P1, P2, P3, Р4 |
– |
III |
D1 – P5 |
D1 – P5 |
D1 – P1, P2, P3, Р4, Р5 |
IV |
D5 – P1, P2, P3, Р4, Р5 |
D5 – P1, P2, P3, Р4, Р5 |
D2 – P5 |
V |
– |
D6 – P1, P2, P3, Р4, Р5 |
– |
ДОДАТОК Б
Перелік груп технологічно сумісного рухомого складу
Таблиця Б.1 – Перелік груп технологічно сумісного рухомого складу
Групи технологічно сумісного рухомого складу |
Основні моделі, що входять до групи технологічно сумісного рухомого складу |
І |
АЗЛК, ИЖ, ВАЗ, ЛуАЗ, ЗАЗ |
ІІ |
ГАЗ “Волга”, РАФ, УАЗ, ЕрАЗ, ГАЗель |
ІІІ |
ЛАЗ, КАвЗ, ГАЗ |
IV |
ЛАЗ, ЛиАЗ, ЗИЛ, КАЗ, УраЛ (всі з карбюраторними двигунами) |
V |
МАЗ, КрАЗ, КамАЗ, ЗИЛ, КАЗ, УраЛ (всі з дизельними двигунами) |
VI |
“Ікарус”, ЛАЗ, ЛиАЗ (всі з дизельними двигунами) |
VII |
Причепи і напівпричепи всіх моделей і модифікацій |
ДОДАТОК В
Таблиця В1 – Варіанти завдань на практичну роботу №1
№ В |
Марка автомобілів, їх кількість та середньодобовий пробіг |
Робочих днів на рік |
Умови руху |
Тип дорожньо-го покриття |
Рельєф місцевості |
Кліма-тичний район |
|
1 |
VOLVO FH 13.400+ |
SCANIA P94 310 |
305 |
За межа-ми міста |
Цементо-бетон, асфальто-бетон |
рівнинний |
Жаркий сухий |
2 |
Ikarus-365.10 |
ГАЗ-221400 |
357 |
в вели-ких містах |
бітумо-мінеральні суміші |
горбистий |
Помір-но-теплий |
3 |
Citroen C3 |
Ford Mondeo |
305 |
в вели-ких містах |
бітумо-мінеральні суміші |
Слабогор-бистий |
помірно холодний |
4 |
ГАЗ 3309 АС-G-3309-СС |
FOTON Aumark CTX BJ 1089 |
305 |
за межею примі-ської зони |
бітумо-мінеральні суміші |
Слабогор-бистий |
Помір-но-теплий вологий |
5 |
MAN 26.430 |
КамАЗ-4308 |
305 |
в малих містах |
Цементо-бетон, асфальтобетон |
гористий |
Холод-ний |
6 |
Volvo FL240 |
КАМАЗ - 53215 Асп=65 |
305 |
за межею примі-ської зони |
бітумо-мінеральні суміші |
горбистий |
Помір-ний |
7 |
Dacia Logan |
Peugeot 407 |
365 |
в вели-ких містах |
Цементо-бетон, асфальтобетон |
рівнинний |
Дуже холод-ний |
8 |
ZAZ A10 |
МАЗ-107 |
357 |
в вели-ких містах |
Цементо-бетон, асфальтобетон |
рівнинний |
жаркий сухий |
9 |
ЗАЗ "I-Van" А07А1 |
Van Hool 915 Alicron Асп=65 |
357 |
за межею примі-ської зони |
Цементо-бетон, асфальто-бетон |
Слабогор-бистий |
Дуже жаркий сухий |
10 |
Ford Cargo 2532 |
ГАЗ-3307 |
305 |
в вели-ких містах |
бітумо-мінеральні суміші |
гористий |
помірний |
11 |
МАЗ-241 |
Setra 309 HD |
357 |
за межею примі-ської зони |
цементо-бетон, асфальтобетон |
Слабогор-бистий |
Холод-ний |
12 |
Setra 309 HD |
НеоЛАЗ 4208 |
357 |
за межею примі-ської зони |
цементо-бетон, асфальтобетон |
рівнинний |
теплий |
13 |
ГАЗ-3307 |
МАЗ-6310 |
305 |
за межею примі-ської зони |
бітумо-мінеральні суміші |
рівнинний |
Помір-но теплий вологий |
14 |
МАЗ-543203+ |
КамАЗ 53215 |
305 |
за межею примі-ської зони |
бітумо-мінеральні суміші |
слабогорбистий |
жаркий сухий |
15 |
КАМАЗ-65117-030-62 Асп=120 |
Hyundai HD-65 |
305 |
в вели-ких містах |
Цементо-бетон, асфальтобетон |
гористий |
помірно теплий |
16 |
Opel Kadett E |
Renault Symbol |
365 |
в малих містах |
Цементо-бетон, асфальтобетон |
гористий |
Помір-ний |
17 |
Volvo B 12 Sideral Асп=60 |
Mercedes Sprinter 313 Асп=50 |
357 |
за межею примі-ської зони |
бітумо-мінеральні суміші |
рівнинний |
Холод-ний |
18 |
Iveco Stralis AS 440S43 +SCHMITZ Semitrailer Curtainsider |
МАЗ-437030-321 Асп=90 |
305 |
за межею примі-ської зони |
цементобетон, асфальтобетон |
горбистий |
Дуже холод-ний |
19 |
Van Hool 815 Alicron Асп=65 |
Volkswagen LT |
365 |
за межею примі-ської зони
|
бітумо-мінеральні суміші |
слабогорбистий |
помірно теплий |
20 |
Ford Cargo 4135D ST Асп=65 |
МАЗ-437041-268 |
305 |
в малих містах |
Цементо-бетон, асфальто-бетон |
рівнинний |
помірно холод-ний |
21 |
MAN FE 410 A |
Scania R340 |
305 |
за межею примі-ської зони |
Цементо-бетон, асфальто-бетон |
Слабогор-бистий |
Помір-ний |
22 |
CAMC 385HP+ |
МАЗ-551605-280 |
305 |
за межею примі-ської зони |
бітумо-мінеральні суміші |
рівнинний |
вологий |
23 |
Opel Omega |
ГАЗ-31105 |
305 |
в вели-ких містах |
Цементо-бетон, асфальто-бетон |
горбистий |
Помір-ний |
24 |
SCANIA - 220 |
КАМАЗ-6520-006 Асп=85 |
365 |
за межею примі-ської зони |
Щебінь без обробки |
Слабогор-бистий |
Помір-ний |
25 |
Renault Megane |
Mitsubishi Pajero |
305 |
в малих містах |
бітумо-мінеральні суміші |
горбистий |
Холод-ний |
26 |
ГАЗ 33023 |
МАЗ-5433А2-322+ |
255 |
за межею примі-ської зони |
Природні грунтові дороги |
рівнинний |
помірно холод-ний |
27 |
Краз 65101 |
MERCEDES BENZ - Atego 1218 N |
305 |
за межею примі-ської зони |
бітумо-мінеральні суміші |
слабогор-бистий |
Помір-ний |
28 |
МАЗ-203067 |
IVECO - 35E10 Асп=120 |
365 |
в вели-ких містах |
Цементо-бетон, асфаль-тобетон |
горбистий |
вологий |
ДОДАТОК Г
Режим роботи виробництва (ОНТП-01-91)
' Види робіт ТО і ТР рухомого складу |
Тип підприємства |
||||
АТП і їхні філіали |
БЦТО, ВТК, ЦСП |
||||
К-сть днів |
К-сть змін |
Період |
К-сть днів |
К-сть змін |
|
ЩО |
305 |
2 |
ІІ, ІІІ |
305 |
2 |
357 |
3 |
І, ІІ, ІІІ |
- |
- |
|
365 |
3 |
І, ІІ, ІІІ |
- |
- |
|
Д-1,Д-2 |
255 |
1 |
І |
- |
- |
305 |
2 |
І, ІІ |
305 |
2 |
|
ТО-1 |
255 |
1 |
ІІ |
- |
- |
305 |
2 |
ІІ, ІІІ |
- |
- |
|
ТО-2 |
255 |
1 |
І |
- |
- |
305 |
2 |
І, ІІ |
305 |
2 |
|
Поточний ремонт: |
255 |
2 |
І, ІІ |
- |
- |
305 |
3 |
І, ІІ, ІІІ |
305 |
2 |
|
357 |
3 |
І, ІІ, ІІІ |
- |
- |
|
Агрегатні і слюсарно-механіч-ні, електротехнічні роботи, ремонт приладів системи живлення, шино монтажні роботи, вулканізація, коваль-сько-ресорні, мідницькі, зва-рювальні, бляхарські, арма-турні, деревообробні, оббивні роботи |
255 |
1 |
І |
305 |
2 |
305 |
2 |
І, ІІ |
255 |
2 |
|
Фарбувальні роботи |
255 |
1 |
І |
255 |
2 |
305 |
2 |
І, ІІ |
305 |
2 |
|
Акумуляторні роботи |
305 |
2 |
І, ІІ |
305 |
2 |
357 |
2 |
І, ІІ |
357 |
2 |
|
Таксомоторні роботи |
305 |
2 |
І, ІІ |
- |
- |
357 |
2 |
І, ІІ |
- |
- |
Примітка. Для АТП кількість днів роботи за рік зон ЩО беруть такими, що дорівнюють кількості днів роботи рухомого складу на лінії. Переважно роботу зон ЩО організовують у дві зміни. Для інших зон і дільниць АТП при Аі < 300 автомобілів рекомендується в основному брати Дробр = 255 днів (одна 8-годинна зміна), а при Аі >300 автомобілів Дробр = 305 днів (дві зміни по 7 годин).
У централізованих виробництвах для зон ТО і ПР рекомендується приймати Дробр = 305 днів (дві зміни по 7 годин). Для інших дільниць при кількості обслуговуваних автомобілів менше 1000 в основному Дроб.р. = 255 (дві зміни по 7 годин), а при кількості понад 1000 автомобілів Дроб.р. = 305 днів (дві зміни по 7 годин).
ДОДАТОК Д
Дільниці |
Число робочих в максимальну загружену зміну |
|||||||||||||||
Легкові АТП |
Автобусні і вантажні АТП |
|||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5-6 |
7-8 |
9-10 |
11-13 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5-6 |
7-8 |
9-10 |
11-13 |
|
Агрегатна (з врахуванням мийки деталей і агрегатів) |
– |
– |
54 |
63 |
126 |
144 |
180 |
216 |
– |
– |
54 |
63 |
81 |
108 |
180 |
216 |
Слюсарно-механічна |
– |
– |
54 |
63 |
81 |
95 |
108 |
– |
– |
– |
54 |
63 |
81 |
95 |
108 |
– |
Електротехнічна |
14 |
18 |
27 |
36 |
54 |
72 |
– |
– |
14 |
18 |
27 |
36 |
54 |
72 |
– |
– |
Ремонт приладів системи живлення |
14 |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
14 |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
Акамуляторна (з зарядною станцією) |
36 |
54 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
36 |
54 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Шиномонтажна |
36 |
36 |
45 |
54 |
81 |
– |
– |
– |
27 |
36 |
54 |
– |
– |
– |
– |
– |
Роботи вулканізації |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
– |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
– |
Жестяницька |
27 |
36 |
45 |
72 |
– |
– |
– |
– |
27 |
36 |
45 |
63 |
72 |
– |
– |
– |
Мідницька |
18 |
27 |
36 |
45 |
54 |
– |
– |
– |
18 |
27 |
36 |
45 |
54 |
– |
– |
– |
Зварювальна |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
– |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
– |
Кузовно-ресорна |
27 |
36 |
54 |
72 |
95 |
– |
– |
– |
27 |
36 |
54 |
72 |
95 |
– |
– |
– |
Арматурна |
14 |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
14 |
18 |
27 |
36 |
– |
– |
– |
– |
Оббивна |
27 |
36 |
54 |
– |
– |
– |
– |
– |
27 |
36 |
54 |
– |
– |
– |
– |
– |
Деревообробна |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
27 |
36 |
54 |
63 |
72 |
– |
– |
– |
Таксометрова |
14 |
18 |
27 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Примітки. При суміщенні в одному приміщені двох чи декількох дільниць, площа приймається по сумарному числу робочих на сумісних дільницях.