ДОДАТОК А
Категорії умов експлуатації

Коректування нормативів ТО і ремонту рухомого складу залежно від умов експлуатації здійснюють відповідно до їхньої класифікації (табл. А.1), яка охоплює п'ять категорій умов експлуатації. Категорія умов експлуатації автомобілів характеризується типом дорожнього покриття D, типом рельєфу місцевості Р, якою пролягає дорога, й умовами руху.

Визначено шість типів (матеріалів) дорожнього покриття: D1 – цементобетон, асфальтобетон, брущатка, мозаїка; D2 – бітумомінеральні суміші (щебінь або гравій, оброблені бітумом); D3 – щебінь (гравій) без обробки, дьогтебетон; D4 – булижник, колотий камінь, ґрунт і маломіцний камінь, оброблені в'яжучими матеріалами, дорога по снігу; D5 – ґрунт, укріплений або поліпшений місцевими матеріалами, лежневі і брусові покриття; D6 – природні ґрунтові дороги, тимчасові внутрішньокар'єрні і відвальні дороги, під'їзні шляхи, що не мають твердого покриття; а також п'ять типів рельєфу місцевості: P1 – рівнинний (до 200 м); P2 – слабогорбистий (200...300 м); P3 – горбистий (300...1000 м); P4 – гористий (1000...2000 м); P5 – гірський (більш як 2000 м).

Таблиця А.1 – Категорії умов експлуатації


Катего-рія умов експлу-атації

Умови руху

За межами приміської зони (більш як 50 км від межі міста)

У малих містах (до 100 тис. жителів) і в приміській зоні

У великих містах (більш як 100 тис. жителів)

І

D1 – P1, P2, P3

II

D1 – P4
D2 – P1, P2, P3, Р4
D3 – P1, P2, P3

D1 – P1, P2, P3, Р4
D2 – P1

III

D1 – P5
D2 – P5
D3 – P4, Р5
D4 – P1, P2, P3, Р4, Р5

D1 – P5
D2 – P2, P3, Р4, Р5
D3 – P1, P2, P3, Р4, Р5
D4 – P1, P2, P3, Р4, Р5

D1 – P1, P2, P3, Р4, Р5
D2 – P1, P2, P3, Р4
D3 – P1, P2, P3
D4 – P1

IV

D5 – P1, P2, P3, Р4, Р5

D5 – P1, P2, P3, Р4, Р5

D2 – P5
D3 – P4, Р5
D4 – P2, P3, Р4, Р5
D5 – P1, P2, P3, Р4, Р5

V

D6 – P1, P2, P3, Р4, Р5

ДОДАТОК Б
Перелік груп технологічно сумісного рухомого складу

Таблиця Б.1 – Перелік груп технологічно сумісного рухомого складу


Групи технологічно сумісного рухомого складу

Основні моделі, що входять до групи технологічно сумісного рухомого складу

І

АЗЛК, ИЖ, ВАЗ, ЛуАЗ, ЗАЗ

ІІ

ГАЗ “Волга”, РАФ, УАЗ, ЕрАЗ, ГАЗель

ІІІ

ЛАЗ, КАвЗ, ГАЗ

IV

ЛАЗ, ЛиАЗ, ЗИЛ, КАЗ, УраЛ (всі з карбюраторними двигунами)

V

МАЗ, КрАЗ, КамАЗ, ЗИЛ, КАЗ, УраЛ (всі з дизельними двигунами)

VI

“Ікарус”, ЛАЗ, ЛиАЗ (всі з дизельними двигунами)

VII

Причепи і напівпричепи всіх моделей і модифікацій

ДОДАТОК В

Таблиця В1 – Варіанти завдань на практичну роботу №1


№ В

Марка автомобілів, їх кількість та середньодобовий пробіг

Робочих днів на рік

Умови руху

Тип дорожньо-го покриття

Рельєф місцевості

Кліма-тичний район

1

VOLVO FH 13.400+
SCHMITZ S01 3 ACHSE SAF
Асп=120
Lсд=290км

SCANIA P94 310
Асп=80
Lсд=195км

305

За межа-ми міста

Цементо-бетон, асфальто-бетон

рівнинний

Жаркий сухий

2

Ikarus-365.10
Асп=125
Lсд=290км

ГАЗ-221400
Асп=75
Lсд=410км

357

в вели-ких містах

бітумо-мінеральні суміші

горбистий

Помір-но-теплий

3

Citroen C3
Асп=70
Lсд=235км

Ford Mondeo
Асп=95
Lсд=160км

305

в вели-ких містах

бітумо-мінеральні суміші

Слабогор-бистий

помірно холодний

4

ГАЗ 3309 АС-G-3309-СС
Асп=135
Lсд=160км

FOTON Aumark CTX BJ 1089
Асп=65
Lсд=170км

305

за межею примі-ської зони

бітумо-мінеральні суміші

Слабогор-бистий

Помір-но-теплий вологий

5

MAN 26.430
Асп=80
Lсд=210км

КамАЗ-4308
Асп=60
Lсд=240км

305

в малих містах

Цементо-бетон, асфальтобетон

гористий

Холод-ний

6

Volvo FL240
Асп=90
Lсд=180км

КАМАЗ - 53215 Асп=65
Lсд=170км

305

за межею примі-ської зони

бітумо-мінеральні суміші

горбистий

Помір-ний

7

Dacia Logan
Асп=100
Lсд=350км

Peugeot 407
T-150
Асп=110
Lсд=250км

365

в вели-ких містах

Цементо-бетон, асфальтобетон

рівнинний

Дуже холод-ний

8

ZAZ A10
Асп=70
Lсд=250км

МАЗ-107
Асп=55
Lсд=300км

357

в вели-ких містах

Цементо-бетон, асфальтобетон

рівнинний

жаркий сухий

9

ЗАЗ "I-Van" А07А1
Асп=85
Lсд=240км

Van Hool 915 Alicron Асп=65
Lсд=315км

357

за межею примі-ської зони

Цементо-бетон, асфальто-бетон

Слабогор-бистий

Дуже жаркий сухий

10

Ford Cargo 2532
Асп=110
Lсд=170км

ГАЗ-3307
Асп=50
Lсд=290км

305

в вели-ких містах

бітумо-мінеральні суміші

гористий

помірний

11

МАЗ-241
Асп=45
Lсд=270км

Setra 309 HD
Асп=65
Lсд=255км

357

за межею примі-ської зони

цементо-бетон, асфальтобетон

Слабогор-бистий

Холод-ний

12

Setra 309 HD
Асп=80
Lсд=190км

НеоЛАЗ 4208
Асп=50
Lсд=315км

357

за межею примі-ської зони

цементо-бетон, асфальтобетон

рівнинний

теплий

13

ГАЗ-3307
Асп=90
Lсд=240км

МАЗ-6310
Асп=55
Lсд=220км

305

за межею примі-ської зони

бітумо-мінеральні суміші

рівнинний

Помір-но теплий вологий

14

МАЗ-543203+
МАЗ-950600-020
Асп=85
Lсд=195км

КамАЗ 53215
Асп=80
Lсд=140км

305

за межею примі-ської зони

бітумо-мінеральні суміші

слабогорбистий

жаркий сухий

15

КАМАЗ-65117-030-62 Асп=120
Lсд=160км

Hyundai HD-65
Асп=75
Lсд=155км

305

в вели-ких містах

Цементо-бетон, асфальтобетон

гористий

помірно теплий

16

Opel Kadett E
Асп=170
Lсд=230км

Renault Symbol
Асп=90
Lсд=320км

365

в малих містах

Цементо-бетон, асфальтобетон

гористий

Помір-ний

17

Volvo B 12 Sideral Асп=60
Lсд=190км

Mercedes Sprinter 313 Асп=50
Lсд=210км

357

за межею примі-ської зони

бітумо-мінеральні суміші

рівнинний

Холод-ний

18

Iveco Stralis AS 440S43 +SCHMITZ Semitrailer Curtainsider
Асп=85
Lсд=210км

МАЗ-437030-321 Асп=90
Lсд=270км

305

за межею примі-ської зони

цементобетон, асфальтобетон

горбистий

Дуже холод-ний

19

Van Hool 815 Alicron Асп=65
Lсд=315км

Volkswagen LT
Асп=60
Lсд=295км

365

за межею примі-ської зони

 

бітумо-мінеральні суміші

слабогорбистий

помірно теплий

20

Ford Cargo 4135D ST Асп=65
Lсд=170км

МАЗ-437041-268
Асп=115
Lсд=230км

305

в малих містах

Цементо-бетон, асфальто-бетон

рівнинний

помірно холод-ний

21

MAN FE 410 A
Асп=95
Lсд=200км

Scania R340
Асп=95
Lсд=270км

305

за межею примі-ської зони

Цементо-бетон, асфальто-бетон

Слабогор-бистий

Помір-ний

22

CAMC 385HP+
BODEX KIS3W-S 40
Асп=75
Lсд=210км

МАЗ-551605-280
Асп=105
Lсд=190км

305

за межею примі-ської зони

бітумо-мінеральні суміші

рівнинний

вологий

23

Opel Omega
Асп=170
Lсд=240км

ГАЗ-31105
Асп=80
Lсд=210км

305

в вели-ких містах

Цементо-бетон, асфальто-бетон

горбистий

Помір-ний

24

SCANIA - 220
Асп=55
Lсд=210км

КАМАЗ-6520-006 Асп=85
Lсд=180км

365

за межею примі-ської зони

Щебінь без обробки

Слабогор-бистий

Помір-ний

25

Renault Megane
Асп=90
Lсд=185км

Mitsubishi Pajero
Асп=80
Lсд=190км

305

в малих містах

бітумо-мінеральні суміші

горбистий

Холод-ний

26

ГАЗ 33023
Асп=95
Lсд=195км

МАЗ-5433А2-322+
МАЗ-950600-020
Асп=95
Lсд=250км

255

за межею примі-ської зони

Природні грунтові дороги

рівнинний

помірно холод-ний

27

Краз 65101
Асп=105
Lсд=180км

MERCEDES BENZ - Atego 1218 N
Асп=65
Lсд=195км

305

за межею примі-ської зони

бітумо-мінеральні суміші

слабогор-бистий

Помір-ний

28

МАЗ-203067
Асп=80
Lсд=240км

IVECO - 35E10 Асп=120
Lсд=180км

365

в вели-ких містах

Цементо-бетон, асфаль-тобетон

горбистий

вологий

ДОДАТОК Г

Режим роботи виробництва (ОНТП-01-91)


'
Види робіт ТО і ТР
рухомого складу

Тип підприємства

АТП і їхні філіали

БЦТО, ВТК, ЦСП

К-сть днів
роботи за рік

К-сть змін
за добу

Період
виконання
(зміни)

К-сть днів
роботи за рік

К-сть змін
за добу

ЩО

305

2

ІІ, ІІІ

305

2

357

3

І, ІІ, ІІІ

-

-

365

3

І, ІІ, ІІІ

-

-

Д-1,Д-2

255

1

І

-

-

305

2

І, ІІ

305

2

ТО-1

255

1

ІІ

-

-

305

2

ІІ, ІІІ

-

-

ТО-2

255

1

І

-

-

305

2

І, ІІ

305

2

Поточний ремонт:
регулювальні і складально-
розбірні роботи

255

2

І, ІІ

-

-

305

3

І, ІІ, ІІІ

305

2

357

3

І, ІІ, ІІІ

-

-

Агрегатні і слюсарно-механіч-ні, електротехнічні роботи, ремонт приладів системи живлення, шино монтажні роботи, вулканізація, коваль-сько-ресорні, мідницькі, зва-рювальні, бляхарські, арма-турні, деревообробні, оббивні роботи

255

1

І

305

2

305

2

І, ІІ

255

2

Фарбувальні роботи

255

1

І

255

2

305

2

І, ІІ

305

2

Акумуляторні роботи

305

2

І, ІІ

305

2

357

2

І, ІІ

357

2

Таксомоторні роботи

      305

2

І, ІІ

-

-

357

2

І, ІІ

-

-

Примітка. Для АТП кількість днів роботи за рік зон ЩО беруть такими, що дорівнюють кількості днів роботи рухомого складу на лінії. Переважно роботу зон ЩО організовують у дві зміни. Для інших зон і дільниць АТП при Аі < 300 автомобілів рекомендується в основному брати Дробр = 255 днів (одна 8-годинна зміна), а при Аі >300 автомобілів Дробр = 305 днів (дві зміни по 7 годин).

У централізованих виробництвах для зон ТО і ПР рекомендується приймати Дробр = 305 днів (дві зміни по 7 годин). Для інших дільниць при кількості обслуговуваних автомобілів менше 1000 в основному Дроб.р. = 255 (дві зміни по 7 годин), а при кількості понад 1000 автомобілів Дроб.р. = 305 днів (дві зміни по 7 годин).

ДОДАТОК Д

Дільниці

Число робочих в максимальну загружену зміну

Легкові АТП

Автобусні і вантажні АТП

1

2

3

4

5-6

7-8

9-10

11-13

1

2

3

4

5-6

7-8

9-10

11-13

Агрегатна (з врахуванням мийки деталей і агрегатів)

54

63

126

144

180

216

54

63

81

108

180

216

Слюсарно-механічна

54

63

81

95

108

54

63

81

95

108

Електротехнічна

14

18

27

36

54

72

14

18

27

36

54

72

Ремонт приладів системи живлення

14

18

27

36

14

18

27

36

Акамуляторна (з зарядною станцією)

36

54

36

54

Шиномонтажна

36

36

45

54

81

27

36

54

Роботи вулканізації

18

27

36

18

27

36

Жестяницька

27

36

45

72

27

36

45

63

72

Мідницька

18

27

36

45

54

18

27

36

45

54

Зварювальна

18

27

36

18

27

36

Кузовно-ресорна

27

36

54

72

95

27

36

54

72

95

Арматурна

14

18

27

36

14

18

27

36

Оббивна

27

36

54

27

36

54

Деревообробна

27

36

54

63

72

Таксометрова

14

18

27

Примітки. При суміщенні в одному приміщені двох чи декількох дільниць, площа приймається по сумарному числу робочих на сумісних дільницях.