Тестові завдання
14.1. Витрати і прибуток збутових організацій включаються в: а) оптову ціну підприємства; б) оптову ціну промисловості.
14.2. Витрати і прибуток торговельних організацій включаються в: а) закупівельну ціну; б) оптову ціну підприємства; в) роздрібну ціну; г) відпускну ціну.
14.3. Під поняттям “прибуток від реалізації продукції” розуміють: а) виручка, отримана від реалізації продукції; б) грошовий вираз вартості товарів; в) різниця між об’ємом реалізованої продукції у вартісному виразі та її собівартістю; г) чистий дохід підприємства; д) затрати на виробництво реалізованої продукції.
14.4. Поняття “балансовий прибуток підприємства” включає: а) виручку від реалізації продукції; б) грошовий вираз вартості товарів; в) різницю між об’єктом реалізованої продукції в вартісному виразі та її собівартістю; г) прибуток від реалізації продукції, результати від іншої реалізації, доходи від них; д) позареалізаційні операції, витрати і збитки від позареалізаційних операцій; е) виручку від реалізації продукції за мінусом акцизу.
14.5. У поняття “рентабельність підприємства” входять: а) прибуток, отриманий підприємством; б) відносна доходність і прибутковість, що вимірюється у відсотках до затрат засобів чи капіталу; в) співвідношення прибутку до середньої вартості основних фондів і оборотних коштів; г) балансовий прибуток на 1 грн. реалізованої продук ції; д) співвідношення прибутку до ціни виробу.
14.6. Рентабельність продукції визначається: а) відношенням балансового прибутку до об’єму реалізованої продукції; б) відношенням прибутку від реалізації до виручки від реалізації; в) відношенням балансового прибутку до середньої вартості майна підприємства; г) відношенням балансового прибутку до середньої вартості основних фондів і матеріальних оборотних засобів.
14.7. Рентабельність окремих видів продукції визначається: а) відношенням прибутку, що включається в ціну виробу, до ціни виробу; б) відношенням прибутку від реалізації до виручки від реалізації; в) відношенням балансового прибутку до середньої вартості майна підприємства; г) відношенням балансового прибутку до середньої вартості основних фондів і матеріальних оборотних засобів.
14.8. Рентабельність виробничих фондів визначається: а) відношенням балансового прибутку до об’єму реалізованої продукції; б) відношенням прибутку від реалізації до виручки від реалізації; в) відношенням балансового прибутку до середньої вартості майна підприємства; г) відношенням балансового прибутку до середньої вартості основних фондів і матеріальних оборотних засобів.
14.9. Рентабельність продажу – це: а) витрати на 1 грн. активів; б) прибуток на 1 грн. витрат; в) прибуток на 1 грн. обсягу реалізації; г) прибуток на 1 грн. власного капіталу.
|