Тестові завдання

 

 

14.1. Витрати і прибуток збутових організацій включаються в:

а) оптову ціну підприємства;

б) оптову ціну промисловості.

 

14.2. Витрати і прибуток торговельних організацій включаються в:

а) закупівельну ціну;

б) оптову ціну підприємства;

в) роздрібну ціну;

г) відпускну ціну.

 

14.3. Під поняттям “прибуток від реалізації продукції” розуміють:

а) виручка, отримана від реалізації продукції;

б) грошовий вираз вартості товарів;

в) різниця між об’ємом реалізованої продукції у вартісному виразі та її собівартістю;

г) чистий дохід підприємства;

д) затрати на виробництво реалізованої продукції.

 

14.4. Поняття “балансовий прибуток підприємства” включає:

а) виручку від реалізації продукції;

б) грошовий вираз вартості товарів;

в) різницю між об’єктом реалізованої продукції в вартісному виразі та її собівартістю;

г) прибуток від реалізації продукції, результати від іншої реалізації, доходи від них;

д) позареалізаційні операції, витрати і збитки від позареалізаційних операцій;

е) виручку від реалізації продукції за мінусом акцизу.

 

14.5. У поняття “рентабельність підприємства” входять:

а) прибуток, отриманий підприємством;

б) відносна доходність і прибутковість, що вимірюється у відсотках до затрат засобів чи капіталу;

в) співвідношення прибутку до середньої вартості основних фондів і оборотних коштів;

г) балансовий прибуток на 1 грн. реалізованої продук ції;

д) співвідношення прибутку до ціни виробу.

 

14.6. Рентабельність продукції визначається:

а) відношенням балансового прибутку до об’єму реалізованої продукції;

б) відношенням прибутку від реалізації до виручки від реалізації;

в) відношенням балансового прибутку до середньої вартості майна підприємства;

г) відношенням балансового прибутку до середньої вартості основних фондів і матеріальних оборотних засобів.

 

14.7. Рентабельність окремих видів продукції визначається:

а) відношенням прибутку, що включається в ціну виробу, до ціни виробу;

б) відношенням прибутку від реалізації до виручки від реалізації;

в) відношенням балансового прибутку до середньої вартості майна підприємства;

г) відношенням балансового прибутку до середньої вартості основних фондів і матеріальних оборотних засобів.

 

14.8. Рентабельність виробничих фондів визначається:

а) відношенням балансового прибутку до об’єму реалізованої продукції;

б) відношенням прибутку від реалізації до виручки від реалізації;

в) відношенням балансового прибутку до середньої вартості майна підприємства;

г) відношенням балансового прибутку до середньої вартості основних фондів і матеріальних оборотних засобів.

 

14.9. Рентабельність продажу – це:

а) витрати на 1 грн. активів;

б) прибуток на 1 грн. витрат;

в) прибуток на 1 грн. обсягу реалізації;

г) прибуток на 1 грн. власного капіталу.