Тестові завдання
4.1. Що таке якість продукції? а) сукупність властивостей продукції, що зумовлюють міру її придатності задовольняти потреби людини відповідно до свого призначення; б) властивість виробу виконувати свої функції зі збереженням експлуатаційних показників у встановлених межах протягом відповідного проміжку часу; в) властивість виробу тривалий час зберігати свою роботоздатність за тих чи тих умов експлуатації, її оцінюють двома головними показниками - строком служби і технічним ресурсом. 4.2. Які з перелічених показників характеризують якість продукції? а) довговічність, унікальність, ціна; б) надійність, ціна, універсальність; в) надійність, довговічність та ремонтопридатність. 4.3. Існують такі методи оцінки рівня якості продукції: а) диференційований; б) комплексний; в) органолептичний; г) усі зазначені методи є методами оцінки рівня якості продукції. 4.4. Який з методів розрахунку показників якості продукції передбачає, що показники якості визначають спеціалісти лабораторій, конструкторських відділів, обчислювальних центрів тощо шляхом випробування виробів? а) соціологічний б) експертний; в) традиційний. 4.5. У чому полягає суть визначення коефіцієнта конкурентоспроможності продукції? а) у визначенні рівня технічних параметрів продукції; б) у визначенні рівня економічних параметрів продукції; в) жодна відповідь не є правильною; г) у визначенні технічних та економічних параметрів продукції. 4.6. Я кий підхід до визначення конкурентоспроможності продукції передбачає, що конкурентоспроможність підприємства вища там, де краще організовано виробництво, збут, управління фінансами і таке інше. а) функціональний підхід; б) структурний підхід. 4.7. Визначення і застосування єдиних правил з метою упорядкування діяльності у певній галузі – це: а) внутрішньовиробничий технічний контроль; б) сертифікація; в) стандартизація. 4.8. Державний нагляд за якістю здійснює: а) податкова служба; б) Державний комітет України зі стандартизації, метрології та сертифікації; в) Кабінет Міністрів України. |