ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
1.Етика – це …
а) правила поведінки;
б) система знань про добро та зло;
в) наука про добро.
2. Психологія – це …
а) система знань про закономірності, прояви та механізми психіки;
б) наука про поведінку;
в) система знань про добро та зло.
3. Етикет – це …
а) сукупність правил поведінки;
б) форма звертання;
в) сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків.
4. Назва Декларації Ко:
а) “Основи етики”;
б) “Принципи бізнесу”;
в) “Етика бізнесу”.
5. Етика ділових відносин – це…
а) моральні принципи ділового спілкування;
б) система знань про моральні аспекти ділових відносин;
в) рекомендації для успішного вирішення конфліктів в діловій сфері.
6. Психологія ділових відносин – це…
а) система знань про психологічні засади ділових відносин;
б) наука про добро та зло в ділових стосунках;
в) рекомендації для успішного вирішення проблем ділового спілкування.
7. Етика та психологія ділових відносин – це…
а) моральні принципи ділового спілкування;
б) система знань про етичні та психологічні засади ділових відносин;
в) рекомендації для успішного вирішення ділових проблем.
8. Етика та психологія ділових відносин є складовою:
а) менеджменту організації;
б) психології управління;
в) етики ділового спілкування.
9. Діловий етикет – це …
а) форма ділового звертання та представлення;
б) сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків;
в) норми, які регулюють стиль роботи, поведінки та спілкування при вирішенні ділових проблем.
10. Діловий протокол – це …
а) правила, що регламентують порядок ділових зустрічей і переговорів та ділових стосунків в цілому;
б) правила оформлення документів;
в) сукупність правил, традицій, яких дотримуються в міжнародних стосунках.
11. Принцип “суперечок про цінності» 50-60-х років ХХ ст.:
а) етика відповідальності;
б) цінність ділових відносин;
в) або раціональність, або цінність – іншого не дано;
12. Онтологічний та методологічний принцип комунікативної етики:
а) “Я”;
б) “Я – Інший”;
в) “Ми”.
13. Категоричний імператив Г. Йонаса:
а) “Чини так, як би ти хотів, щоб чинили з тобою”;
б) “Чини так, щоб наслідки твоєї життєдіяльності узгоджувалися з продовженням з продовженням автентичного людського життя на Землі”;
в) “Чини так, щоб вирішити екологічні проблеми на Землі”.
14. На думку А. Моріти, найвище завдання японського менеджера полягає в необхідності…
а) бути професіоналом в сфері виробництва;
б) сформувати у працівників ставлення до корпорації як до рідної сім’ї;
в) набуття навичок стратегічного планування.
15. Встановлення дострокових, конструктивних взаємин, це завдання…
а) торговельного маркетингу;
б) відділу стимулювання збуту;
в) маркетингу стосунків.
16. Гендер визначається як:
а) рівність статей;
б) права жінки;
в) соціальна рівність статей.
17. Який тип корпоративної культури передбачає рівні права між чоловіками і жінками?
а) казарми;
б) тямущих мачо;
в) спортивної роздягальні.
17. Рівнем корпоративної культури є …
а) корпоративна місія;
б) естетичний рівень;
в) корпоративна відповідальність.
18. Елементи фірмового стилю:
а) колір;
б) ділові переговори;
в) інноваційні технології.
19. При спілкуванні втрачається інформації:
а) приблизно 10 %;
б) приблизно 30 %;
в) приблизно 50 %.
20. Золоте правило моральності:
а) десять заповідей Іісуса;
б) поводься стосовно інших людей так, як ти хотів би, щоб вони поводилися стосовно тебе;
в) вчиняй так, щоб максима твоєї волі одночасно мала силу принципу загального законодавства.
21. Яка з наведених трансакцій веде до конфлікту у ділових стосунках:
а) “батько – дитина”;
б) “дорослий – дорослий”;
в) “батько – батько”.
22. Стиль спілкування (керівництва), який формує відповідальність та ініціативність:
а) ліберальний;
б) демократичний;
в) авторитарний.
23. За допомогою невербальних засобів передається інформації:
а) приблизно 30 %;
б) приблизно 60 %;
в) приблизно 80 %.
24. Праксодика відноситься до засобів невербальної комунікації:
а) акустичних;
б) тактильно-кінетичних;
в) темпоральних.
25. До оптичних засобів невербальної комунікації відноситься:
а) екстралінгвістика;
б) проксеміка;
в) праксодика.
26. Кінетика відноситься до засобів невербальної комунікації:
а) оптичних;
б) акустичних;
в) ольфакторних.
27. До якої просторової зони організації простору при спілкуванні відноситься зона від 120 до 360 см:
а) особиста;
б) громадська;
в) соціальна.
28. До рівнів взаєморозуміння відносяться:
а) компроміс;
б) співпереживання;
в) дружба.
29. Серед механізмів взаєморозуміння виділяють:
а) емпатію;
б) осмислення;
в) згоду.
30. Основою для вирішення конфлікту є:
а) компроміс;
б) співробітництво;
в) згода.
31. Асертивність – це…
а) неконфліктна поведінка;
б) уміння знаходити компроміс;
в) уміння перемагати в конфлікті.
32. Об’єктивні причини управлінського конфлікту:
а) прийняття керівниками необґрунтованих, помилкових рішень;
б) низький авторитет конкретного управлінця;
в) непідготовленість спеціаліста до конкретної управлінської діяльності.
33. Одним з елементів системи підготовки до переговорів є опції, під якими розуміють:
а) підготовку різних варіантів договору;
б) пошук зовнішніх стандартів, які ми можемо використовувати для переконання інших;
в) необхідність брати на себе такі зобов’язання, які ми можемо виконати.
34. До стратегічних підходів до ведення переговорів відносять:
а) компромісний;
б) стандартний;
в) жорсткий.
35. Вчені Гарвардського університету розробили метод ведення переговорів:
а) принциповий;
б) м’який;
в) ефективний.
36. Друге правило Гарвардського методу ведення переговорів:
а) ведіть переговори на основі співробітництва;
б) концентруйтесь на інтересах, а не на позиціях;
в) не дозволяйте маніпулювати собою.
37. Салямі як тактичний прийом ведення переговорів означає:
а) демонстрація партнеру зацікавленості у вирішенні якогось питання, яке насправді є другорядним;
б) відмежування учасників переговорів від проблеми;
в) надання інформації про свої інтереси маленькими порціями.
38. Яким має бути розмір візитної картки для чоловіків?
а) 90×50;
б) 80×40;
в) 80×50.
39. Якими символами позначається подяка на візитній картці?
а) P.R.;
б) P.C.;
в) P.F.C.
40. Які подарунки ми можемо дарувати в діловій сфері?
а) сорочку;
б) парфуми;
в) краватку.
41. Що потрібно робити при прийомі подарунків?
а) розгорнути його в присутності особи, яка його подарувала і подякувати;
б) неввічливо розгортати його в присутності особи, яка його подарувала;
в) не розгортати подарунок, але подякувати.
42. Кому не рекомендується дарувати яскраво-червоні квіти (особливо троянди)?
а) чоловікам;
б) дівчаткам, які не досягли 18 років;
в) заміжнім жінкам.
43. Головне правило підбору ділового костюма:
а) стильність;
б) охайність;
в) відповідність ціни костюма соціальному статусу людини, яка його одягає.
44. Імідж людини – це…
а) уміння спілкуватися;
б) уміння впливати на людей;
в) уміння керувати враженням.
45. Стиль чоловічого костюма під час ділової зустрічі:
а) повинен відповідати стилю інших учасників зустрічі;
б) повинен бути індивідуальним, що дасть можливість впливати на формування іміджу;
в) вибір стилю не регламентується.
46. Під час ділових зустрічей жінці рекомендується:
а) одягати міні-спідниці;
б) одяг яскравих кольорів;
в) одяг, який не буде відволікати співрозмовника від ділової розмови.
47. До денних прийомів відносяться:
а) “фуршет”;
б) “обід”;
в) “келих вина”.
48. Діловий прийом “обід” розпочинається:
а) о 12.00;
б) о 20.00;
в) о 14.00.
49. На діловий прийом з розміщенням:
а) потрібно приходити раніше визначеного часу;
б) приходити у визначений час;
в) порядок не регламентований.
50. Кому належить ініціатива залишення прийому?
а) правила це не регламентують;
б) головному гостю;
в) за вказівкою господаря.
Правильні відповіді:
1 – б; 2 – а; 3 – в; 4 – б; 5 – б; 6 – а; 7 – б; 8 – а; 9 – б; 10 – а; 11 – в; 12 – б; 13 – б; 14 – б; 15 – в; 16 – в; 17 – а; 18 – а; 19 – в; 20 – б; 21 – а; 22 – б; 23 – в; 24 – а; 25 – б; 26 – а; 27 – в; 28 – б; 29 – б; 30 – б; 31 – а; 32 – в; 33 – а; 34 – в; 35 – а; 36 – б; 37 – в; 38 – а; 39 – а; 40 – в; 41 – а; 42 – в; 43 – б; 44 – в; 45 – а; 46 – в; 47 – б; 48 – б; 49 – б; 50 – б.