РОЗДІЛ ІII 3.3. Тестові завдання для самоконтролю
а) вчення про душу; б) вчення про психіку; в) вчення про свідомість; г) вчення про поведінку; д) вчення про несвідоме.
а) обробки; б) інтерпретації та висновку; в) спостереження; г) психологічного впливу.
а) немовля; б) собаку; в) мавпу; г) березу; д) дельфіна.
а) пам’ять; б) почуття; в) відчуття; г) сприйняття; д) мислення.
а) сприйняття; б) відчуття; в) пам'ять; г) увага.
а) меланхолік; б) холерик; в) флегматик; г) сангвінік.
а) “програміст”; б) “ситуативний”; в) “авторитарний”; г) “виконавець”; д) “демократичний.
а) вікові відмінності людей; б) особистість і соціальні групи; в) особливості поведінки чоловіків і жінок; г) причини стресів.
а) сім’ю; б) репетиторство; в) школу; г) трудовий колектив.
а) соціальної взаємодії; б) конфлікту; в) взаємовпливу; г) маніпуляції.
а) галузь науки, що вивчає проблеми навчання та освіти; б) система пізнавальних дій, які направлені на розв’язання навчально-виховних задач; в) один з компонентів процесу навчання; г) відносно самостійна наука, яка вивчає загальні закономірності процесу виховання; д) галузь педагогіки, що вивчає загальні закономірності процесу навчання.
а) уміння, задатки, схильності; б) знання, здібності, мислення; в) знання, уміння, навички; г) навички, уміння, свідомість; д) мислення, психіка, пам’ять.
а) порівняльна; б) педагогічна; в) соціальна; г) вікова.
а) спостереження; б) експеримент; в) тестування; г) самоспостереження.
а) відчуття; б) увага; в) мислення; г) пам’ять; д) сприймання.
а) виховання; б) впливу зовнішнього середовища; в) навчання; г) самовиховання; д) типу нервової системи.
а) сприйняттям; б) мисленням; в) уявою; г) увагою.
а) стійкість; б) переключення; в) об'єм; г) розподіл; д) довільність.
а) демократичного стилю лідерства; б) виховання; в) психологічного тесту; г) соціальної групи; д) авторитарного стилю керівництва.
а) освіту; б) придбання професії; в) уміння повноцінно відпочивати; г) вироблення творчих навиків.
а) жестикуляція; б) виразний погляд; в) мова; г) комунікабельність.
а) деструктивні; б) конструктивні; в) нейтральні; г) конструктивні, деструктивні; д) конструктивні, деструктивні, нейтральні.
а) повторення; б) відтворення; в) управління; г) закріплення; д) дітоводіння.
а) спосіб дії на вихованця з метою припинити його негативні дії; б) метод виховання, що виявляється у формі вимоги; в) прохання, стимулювання; г) управління діяльністю учня за допомогою різноманітних вправ, що повторюються.
а) психікою; б) свідомістю; в) мозковою діяльністю; г) мисленням.
а) експериментальна психологія; б) соціальна психологія; в) генетична психологія; г) диференціальна психологія; д) порівняльна психологія.
а) аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, узагальнення, конкретизацію, класифікацію і категоризацію; б) наочно-дієве, наочно-образне, словесно-логічне, абстрактно-логічне; в) поняття, думки, висновки; г) індукцію і дедукцію.
а) інтроверт; б) флегматик; в) сангвінік; г) меланхолік.
а) наочно-образна; б) феноменальна; в) емоційна; г) словесно-логічна.
а) мимовільної; б) довільної; в) фантазії; г) спрямованої; д) творчої?
а) можливий; б) неможливий; в) сприяє найбільш швидкому зростанню її успіхів; г) відповідає інтересам суспільства.
а) демократизація; б) актуалізація; в) самореалізація; г) ідеалізація; д) соціалізація.
а) авторитарний; б) демократичний; в) дипломатичний; г) харизматичний; д) ліберальний.
а) малих соціальних груп; б) вторинних соціальних груп; в) умовних соціальних груп.
а) психологічні особливості особи; б) методи педагогічного дослідження; в) педагогічний процес; г) вчення про принципи побудови теорії.
а) розповіддю; б) поясненням; в) лекцією; г) бесідою.
|