Електричні машини. Розрахунок експлуатаційних характеристик. Курсове проектування

 

2.1 Розрахунок параметрів схеми заміщення асинхронного двигуна

2.2 Розрахунок параметрів двигуна при номінальному навантаженні

2.3 Розрахунок пускового та максимальних моментів

2.4 Розрахунок та побудова природної механічної й робочих характеристик

2.5 Розрахунок та побудова механічних характеристик при заданому способі регулювання частоти обертання вала двигуна

2.5.1 Частотне регулювання швидкості

2.5.2 Регулювання частоти обертання зміненням первинної напруги

2.5.3 Регулювання частоти обертання зміненням опору в колі ротора

 

2 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
АСИНХРОННОГО ДВИГУНА

 

 

2.1 Розрахунок параметрів схеми заміщення асинхронного двигуна

Номінальна фазна напруга U1фн обмотки статора залежить від номінальної лінійної напруги U1лн. Вона визначається при з’єднанні обмотки в

-  «зірку»:

                                                                                            (2.1)

-  «трикутник»:

                                                                                              (2.2)

Номінальний фазний струм І1фн обмотки статора також залежить від номінального лінійного струму І1лн. Він визначається при її з’єднанні обмотки в

«зірку»:

                                                                                                (2.3)

«трикутник»:

                                                                                                (2.4)

Розраховуємо Г-подібну схему заміщення (рис. 2.1).

                 

Рисунок 2.1 – Г-подібна схема заміщення асинхронного двигуна

 

Електричні втрати (electrical losses) в обмотці статора на холостому ході:

                                                                                        (2.6)

де R1 активний опір обмотки статора.

Втрати потужності в сталі статора (магнітні втрати):

                                                                       (2.7)

де Dрмех – механічні втрати.

Повний опір обмотки статора:

                                                                                        (2.8)

де Х1 – реактивний опір обмотки статора.

Повний опір двигуна в режимі холостого ходу:

                                                                                                (2.9)

Опори кола намагнічування схеми заміщення:

повний

                                                                                          (2.10)

активний

                                                                                            (2.11)

реактивний

                                                                                    (2.12)

Коефіцієнт схеми заміщення:

                                                                                            (2.13)

Далі визначаються параметри головної вітки схеми заміщення: С1R1, C1X1, а також  і  через приведені активний та реактивний  опори обмотки ротора.

 

  

Попередня                          На верх                          Наступна

Зміст