|
||||
2 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ
ХАРАКТЕРИСТИК |
||||
2.1 Розрахунок параметрів схеми заміщення асинхронного двигуна Номінальна фазна напруга U1фн обмотки статора залежить від номінальної лінійної напруги U1лн. Вона визначається при з’єднанні обмотки в - «зірку»: (2.1) - «трикутник»: (2.2) Номінальний фазний струм І1фн обмотки статора також залежить від номінального лінійного струму І1лн. Він визначається при її з’єднанні обмотки в - «зірку»: (2.3) - «трикутник»: (2.4) Розраховуємо Г-подібну схему заміщення (рис. 2.1).
Рисунок 2.1 – Г-подібна схема заміщення асинхронного двигуна
Електричні втрати (electrical losses) в обмотці статора на холостому ході: (2.6) де R1 – активний опір обмотки статора. Втрати потужності в сталі статора (магнітні втрати): (2.7) де Dрмех – механічні втрати. Повний опір обмотки статора: (2.8) де Х1 – реактивний опір обмотки статора. Повний опір двигуна в режимі холостого ходу: (2.9) Опори кола намагнічування схеми заміщення: - повний (2.10) - активний (2.11) - реактивний (2.12) Коефіцієнт схеми заміщення: (2.13) Далі визначаються параметри головної вітки схеми заміщення: С1R1, C1X1, а також і через приведені активний та реактивний опори обмотки ротора.
|
|
||||
|