|
||||
2 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ
ХАРАКТЕРИСТИК |
||||
2.2 Розрахунок параметрів двигуна при номінальному навантаженні Номінальне ковзання (rated slipping): (2.14) де n1 – синхронна частота обертання магнітного поля; nн – номінальна частота обертання. Повний опір головної вітки схеми заміщення: (2.15) Приведений струм ротора: (2.16) Косинус і синус кута між векторами і : (2.17) (2.18) Активна і реактивна складові струму головної вітки: (2.19) (2.20) Активна і реактивна складові струму холостого ходу: (2.21) (2.22) Активна і реактивна складові повного струму статора: (2.23) (2.24) Номінальний фазний струм, що споживається двигуном із мережі: (2.25) Коефіцієнт потужності двигуна: (2.26) Номінальна активна потужність, що споживається двигуном із мережі: (2.27) Втрати потужності в двигуні: - в обмотці статора (2.28) - в обмотці ротора (2.28) - додаткові (2.29) Сумарні втрати (total capacity losses) потужності в двигуні: (2.30) Корисна потужність (efficient capacity) на валу: (2.31) Відхилення розрахованої величини Р2н корисної потужності від заданої Рн (2.31) не повинно перевищувати 5%. Номінальний ККД: (2.32) Кількість пар полюсів обмотки статора: (2.33) Номінальний електромагнітний обертовий момент (nominal electromagnetic rotating moment) двигуна: (2.34)
|
|
||||
|