|
||||
3 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ
ХАРАКТЕРИСТИК |
||||
3.2 Режим двигуна3.2.1 Розрахунок номінальних параметрів двигунаСхеми електричні двигунів постійного струму різного типу збудження подані на рис. 3.4, на якому СОЗ – серієсна обмотка збудження, М – двигун.
Рисунок 3.4 – Схеми двигунів постійного струму
Конструктивні сталі машини:
де р – кількість пар головних полюсів; N – кількість активних провідників обмотки якоря; а – кількість паралельних віток обмотки якоря. Номінальний струм Ін, що споживається двигуном з мережі:
Номінальний струм збудження для двигуна: - незалежного збудження
де Uзн – номінальна напруга збудження двигуна незалежного збудження (прийняти рівною Uн); - паралельного збудження
- послідовного збудження:
Номінальний струм якоря для двигуна: - незалежного та послідовного збудження
- паралельного збудження
Повний опір кола якоря при 20° С:
де Rщ20 – перехідний опір щіткових контактів при 20° С:
де Іян – номінальний струм якоря. Повний опір якірного кола при робочій температурі 75°С:
ЕРС двигуна в номінальному режимі:
Номінальна частота обертання двигуна:
Номінальний магнітний потік:
Номінальний обертовий момент:
|
|
||||
|