Електричні машини. Розрахунок експлуатаційних характеристик. Курсове проектування

 

3.1 Режим генератора

3.1.1 Розрахунок номінальних величин для генератора незалежного збудження

3.1.2 Побудова характеристичного трикутника для генератора незалежного збудження

3.1.3 Розрахунок струму збудження, необхідного для компенсації розмагнічувальної дії поперечної реакції якоря

3.1.4 Розрахунок втрат та ККД для генератора паралельного збудження

3.2 Режим двигуна

3.2.1 Розрахунок номінальних параметрів двигуна

3.2.2 Розрахунок і побудова природної механічної характеристики

3.2.2.1 Двигун паралельного збудження

3.2.2.2 Двигун послідовного збудження

3.2.2.3 Двигун незалежного збудження

3.2.3 Розрахунок та побудова механічних характеристик при різних способах регулювання частоти обертання вала двигуна

 

3 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
МАШИНИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ

 

 

3.2 Режим двигуна

3.2.1 Розрахунок номінальних параметрів двигуна

Схеми електричні двигунів постійного струму різного типу збудження подані на рис. 3.4, на якому СОЗ – серієсна обмотка збудження, М – двигун.

Рисунок 3.4 – Схеми двигунів постійного струму
з незалежним (а), паралельним (б), послідовним (в) збудженням

 

Конструктивні сталі машини:

                                                                                                (3.26)

                                                                                                (3.27)

де р – кількість пар головних полюсів;

Nкількість активних провідників обмотки якоря;

а – кількість паралельних віток обмотки якоря.

Номінальний струм Ін, що споживається двигуном з мережі:

                                                                                                (3.28)

Номінальний струм збудження для двигуна:

- незалежного збудження

                                                                                              (3.29)

де Uзн – номінальна напруга збудження двигуна незалежного збудження (прийняти рівною Uн);

- паралельного збудження

                                                                                              (3.30)

- послідовного збудження:

                                                                                                  (3.31)

Номінальний струм якоря для двигуна:

- незалежного та послідовного збудження

                                                                                                  (3.32)

- паралельного збудження

                                                                                          (3.33)

Повний опір кола якоря при 20° С:

                                                                    (3.34)

де Rщ20перехідний опір щіткових контактів при 20° С:

                                                                                  (3.35)

де Іян – номінальний струм якоря.

Повний опір якірного кола при робочій температурі 75°С:

                                                                                    (3.36)

ЕРС двигуна в номінальному режимі:

                                                                              (3.37)

Номінальна частота обертання двигуна:

                                                                                          (3.38)

Номінальний магнітний потік:

                                                                                            (3.39)

Номінальний обертовий момент:

                                                                                        (3.40)

 

  

Попередня                          На верх                          Наступна

Зміст