|
||||
3 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ
ХАРАКТЕРИСТИК |
||||
3.2 Режим двигуна3.2.1 Розрахунок номінальних параметрів двигунаСхеми електричні двигунів постійного струму різного типу збудження подані на рис. 3.4, на якому СОЗ – серієсна обмотка збудження, М – двигун.
Рисунок 3.4 – Схеми двигунів постійного струму
Конструктивні сталі машини: (3.26) (3.27) де р – кількість пар головних полюсів; N – кількість активних провідників обмотки якоря; а – кількість паралельних віток обмотки якоря. Номінальний струм Ін, що споживається двигуном з мережі: (3.28) Номінальний струм збудження для двигуна: - незалежного збудження (3.29) де Uзн – номінальна напруга збудження двигуна незалежного збудження (прийняти рівною Uн); - паралельного збудження (3.30) - послідовного збудження: (3.31) Номінальний струм якоря для двигуна: - незалежного та послідовного збудження (3.32) - паралельного збудження (3.33) Повний опір кола якоря при 20° С: (3.34) де Rщ20 – перехідний опір щіткових контактів при 20° С: (3.35) де Іян – номінальний струм якоря. Повний опір якірного кола при робочій температурі 75°С: (3.36) ЕРС двигуна в номінальному режимі: (3.37) Номінальна частота обертання двигуна: (3.38) Номінальний магнітний потік: (3.39) Номінальний обертовий момент: (3.40)
|
|
||||
|