Електричні машини. Розрахунок експлуатаційних характеристик. Курсове проектування

 

3.1 Режим генератора

3.1.1 Розрахунок номінальних величин для генератора незалежного збудження

3.1.2 Побудова характеристичного трикутника для генератора незалежного збудження

3.1.3 Розрахунок струму збудження, необхідного для компенсації розмагнічувальної дії поперечної реакції якоря

3.1.4 Розрахунок втрат та ККД для генератора паралельного збудження

3.2 Режим двигуна

3.2.1 Розрахунок номінальних параметрів двигуна

3.2.2 Розрахунок і побудова природної механічної характеристики

3.2.2.1 Двигун паралельного збудження

3.2.2.2 Двигун послідовного збудження

3.2.2.3 Двигун незалежного збудження

3.2.3 Розрахунок та побудова механічних характеристик при різних способах регулювання частоти обертання вала двигуна

 

3 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
МАШИНИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ

 

 

3.2.3 Розрахунок та побудова механічних характеристик при різних способах регулювання частоти обертання вала двигуна

Для розрахунку й побудови механічних характеристик двигуна при:

  • регулюванні напруги живлення потрібно у виразі природної механічної характеристики (для двигуна паралельного збудження – (3.40), для двигуна послідовного збудження – (3.41), для двигуна незалежного збудження – (3.43)) замість Uн взяти напруги: 0,2Uн; 0,4Uн; 0,6Uн; 0,8Uн; Uн. Зовнішній вигляд характеристик показаний на рис. 3.8 – рис. 3.10;

 

Рисунок 3.8 – Механічні характеристики двигуна паралельного збудження
при регулюванні напруги живлення

Рисунок 3.9 – Механічні характеристики двигуна послідовного збудження
при регулюванні напруги живлення

 

Рисунок 3.10 – Механічні характеристики двигуна незалежного збудження
при регулюванні напруги живлення

 

  • регулюванні магнітного потоку потрібно у виразі природної механічної характеристики: для

 двигуна паралельного збудження (3.40) замість Фн взяти магнітні потоки Фн; 0,8Фн; 0,6Фн; 0,4Фн;

 двигуна послідовного збудження (3.41) та двигуна незалежного збудження (3.43) замість kф взяти коефіцієнти магнітного потоку kф; 0,8kф; 0,6kф; 0,4kф. Зовнішній вигляд характеристик показаний на рис. 3.11 – рис. 3.13;

 

Рисунок 3.11 – Механічні характеристики двигуна паралельного збудження
при регулюванні магнітного потоку

 

Рисунок 3.12 – Механічні характеристики двигуна послідовного збудження
при регулюванні магнітного потоку

 

  •  - регулюванні опору в колі якоря потрібно у виразі природної механічної характеристики для

двигуна паралельного збудження (3.40) та двигуна послідовного збудження (3.41) замість Rа75 взяти опори якірного кола Rа75; 3Rа75; 6Rа75; 9Rа75; 12Rа75; 15Rа75;

двигуна незалежного збудження (3.43) замість Rа75 взяти опори якірного кола Rа75; 25Rа75; 50Rа75; 75Rа75; 100Rа75; 125Rа75. Зовнішній вигляд характеристик показаний на рис. 3.14 – рис. 3.16;

 

Рисунок 3.13  Механічні характеристики двигуна незалежного збудження
при регулюванні магнітного потоку

 

 

Рисунок 3.14  Механічні характеристики двигуна паралельного збудження
при регулюванні опору кола якоря

 

Рисунок 3.15  Механічні характеристики двигуна послідовного збудження
при регулюванні опору кола якоря

 

Рисунок 3.16  Механічні характеристики двигуна незалежного збудження
при регулюванні опору кола якоря

 

  

Попередня                          На верх                          Наступна

Зміст