|
||||
3 РОЗРАХУНОК ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ
ХАРАКТЕРИСТИК |
||||
3.2.3 Розрахунок та побудова механічних характеристик при різних способах регулювання частоти обертання вала двигунаДля розрахунку й побудови механічних характеристик двигуна при:
Рисунок 3.8 – Механічні
характеристики двигуна паралельного збудження
Рисунок 3.9 – Механічні
характеристики двигуна послідовного збудження
Рисунок 3.10 – Механічні
характеристики двигуна незалежного збудження
– двигуна паралельного збудження (3.40) замість Фн взяти магнітні потоки Фн; 0,8Фн; 0,6Фн; 0,4Фн; – двигуна послідовного збудження (3.41) та двигуна незалежного збудження (3.43) замість kф взяти коефіцієнти магнітного потоку kф; 0,8kф; 0,6kф; 0,4kф. Зовнішній вигляд характеристик показаний на рис. 3.11 – рис. 3.13;
Рисунок 3.11 – Механічні
характеристики двигуна паралельного збудження
Рисунок 3.12 – Механічні
характеристики двигуна послідовного збудження
– двигуна паралельного збудження (3.40) та двигуна послідовного збудження (3.41) замість Rа75 взяти опори якірного кола Rа75; 3Rа75; 6Rа75; 9Rа75; 12Rа75; 15Rа75; – двигуна незалежного збудження (3.43) замість Rа75 взяти опори якірного кола Rа75; 25Rа75; 50Rа75; 75Rа75; 100Rа75; 125Rа75. Зовнішній вигляд характеристик показаний на рис. 3.14 – рис. 3.16;
Рисунок 3.13 – Механічні
характеристики двигуна незалежного збудження
Рисунок 3.14 – Механічні
характеристики двигуна паралельного збудження
Рисунок 3.15 – Механічні
характеристики двигуна послідовного збудження
Рисунок 3.16 – Механічні
характеристики двигуна незалежного збудження
|
|
||||
|