Запитання для самоперевірки

 

1. Назвіть основні особливості промислового маркетингу у порівнянні зі споживчим.

2. Якими принципами керується промисловий маркетинг?

3. Перелічіть найпоширеніші організаційні структури управління маркетингом на підприємстві.

4. Що таке маркетингове дослідження? Назвіть два основних напрямки досліджень у маркетингу.

5. Перерахуйте основні види маркетингових досліджень.

6. Назвіть головні етапи проведення маркетингового дослідження.

7. Назвіть види маркетингової інформації та охарактеризуйте їх.

8. Які методи застосовуються для збору первинної маркетингової інформації?

9. Які підсистеми входять до складу інформаційної маркетингової системи? Дайте їх коротку характеристику.

10. Назвіть основні маркетингові інструменти, що входять до складу маркетингової системи комунікацій та коротко їх охарактеризуйте.