Тестові завдання
15.1. Для промислового маркетингу характерні: а) технологічно складні продукти; б) низький рівень ризику для покупця; в) тривалий час для здійснення покупки; г) високий професійний рівень покупців; д) менші обсяги закупівель, ніж у сфері споживчого маркетингу. 15.2. До головних груп товарів у промисловому маркетингу відносять: а) побутову хімію; б) заморожені харчові напівфабрикати; в) товари виробничо-технічного призначення; г) об’єкти капітального будівництва; д) послуги освітніх закладів. 15.3. До основних самостійних напрямків маркетингу відносять: а) маркетингове планування; б) розробка та виготовлення упаковки для продукції підприємства; в) формування посадових інструкцій для працівників відділу маркетингу; г) реалізацію комунікаційної політики підприємства; д) логістику промислового підприємства; е) підготовку фінансової звітності підприємства. 15. 4. Найпоширенішими організаційними структурами управління маркетингом на підприємстві є: а) товарна; б) функціональна; в) векторна; г) базова; д) матрична; е) процесна; ж) кластерна. 15.5. Метою будь-якого маркетингового дослідження є: а) оцінка наявної кон’юнктури ринку; б) прогнозування тенденцій розвитку ринку; в) зниження фінансового ризику підприємства; г) вдосконалення системи управління персоналом фірми. 15.6. Виділяють такі види маркетингових досліджень: а) первинні та вторинні; б) кабінетні та цехові; в) фундаментальні та базові; г) систематичні та спеціальні. 15.7. Головними перевагами вторинної маркетингової інформації є: а) низькі витрати на її збір; б) швидкість підбору; в) релевантність; г) відсутність суперечливих даних. 15.8. Зазвичай в анкетах використовують такі типи запитань: а) питання-фільтри; б) питання у матричній формі; в) графічні запитання; г) функціонально-психологічні запитання. 15.9. До основних інструментів маркетингових комунікацій належать: а) реклама; б) біл-борди, сіті-лайти та пілари; в) персональний продаж; г) зв’язки з громадськістю; д) участь у виставках та ярмарках; ж) розсилка каталогів продукції підприємства поштою; з) акційний розпродаж товарів. 15.10. Головними функціями просування продукції є: а) формування позитивного іміджу підприємства серед конкурентів, партнерів, органів державного управління; б) формування лояльності покупців до торгової марки; в) інформування покупців про зміну технічних характеристик продукції та цін на неї; г)уникнення зв’язків зі споживачами.
|