7.
ТЕАТР ТА КІНО.
МУЗЕЙ. КОНЦЕРТ
Завдання
1. Прочитайте слова та
словосполучення. З’ясуйте їх
значення.
а) композитор,
твір (твори),
детектив, режисер, мистецтво,
галерея, комедія (кінокомедія),
артист, архітектура, співак,
вистава, спектакль, білетер,
балкон, програмка;
б) музичний твір, художній музей, західне (східне) мистецтво, зарубіжний письменник, дія спектаклю;
в) оглянути музей, виконувати твір, відвідати театр, придбати квиток, зніматися у фільмі, створити фільм.
Завдання 2. Провідміняйте слова.
Н. музей музика музикант мистецтво театральний
…
…
…
…
…
…
Театр (народ, держава,
опера), музика (класика),
артист (театр), програма
(концерт), музей (завод,
університет, історія,
література, наука, школа),
концерт (свято, музика),
фільм (документ, звук,
конкурс) квиток (вхід).
Завдання 4. Прочитайте
інформацію про найкращі
музеї світу. Назви міст
поставте у потрібній формі.
Ермітаж знаходиться у
(Петербург),
Метрополітен-музей – у
(Нью-Йорк), Лувр – у
(Париж), Британський музей –
у (Лондон), Прадо – у
(Мадрид). Художні галереї є
у (Москва, Вашингтон,
Дрезден).
Завдання 5. Розкажіть про
найкращі музеї вашої країни.
Що цікавого можна побачити в
них? Як часто ви ходили у
музеї під час навчання у
школі? Що ви любите оглядати
у музеях?
1.
–
Тобі
подобається фільм “Тарас
Бульба ”?
–
Так, я
бачив його двічі. У цьому
фільмі знімалися відомі
артисти Ступка, Хмельницький,
Петренко.
–
А хто
режисер фільму?
–
Володимир Бортко.
–
Які фільми тобі більше
подобаються?
–
Історичні та створені за
романами наших та зарубіжних
письменників.
–
А я більше люблю кінокомедії
та детективи.
2.
–
Скажи, будь-ласка, який
фільм ти дивився вчора?
–
“Муха”.
–
Чи варто дивитися цей фільм?
–
Гадаю, не варто. Неприємний
фільм.
3.
–
Добрий вечір, Оксано! Хочеш
подивитися нову виставу?
–
Так, Андрію. Але у мене
немає квитка.
–
Хай тебе це не хвилює. Про
квитки я подбав.
–
Дякую. А який у нас ряд?
–
Ось
наші
квитки.
Сидітимемо
у шостому ряду.
–
Ще раз дякую.
Ти не знаєш, скільки коштує
програмка?
–
Про це не турбуйся, я зараз
її куплю.
–
Здається, був перший дзвінок.
–
Так, ходімо
до залу.
–
Скільки дій має спектакль?
–
Дві. Після першої дії ми
зможемо
випити чашку кави.
4.
–
А чи не піти нам сьогодні до
театру?
–
До якого театру ти хочеш
піти?
–
До театру музичної комедії.
–
А яка там сьогодні вистава?
–
“Весілля у Малинівці”.
–
Коли вона починається?
–
О сьомій .
–
Які у нас місця?
–
Наші місця у другому ряду.
Завдання 7. У діалогах
замість крапок поставте
відповідні дієслова.
1.
–
Я хочу ... музеї Києва.
–
Подивитися всі музеї ми не
встигнемо, їх багато.
Будинок-музей Т. Г. Шевченка,
Музей книги, Музей історії
Великої Вітчизняної війни,
Музей українського мистецтва,
Історичний музей, Музей
історії Києва, Софійський
музей, музеї
Києво-Печерської лаври та
інші. Якщо тебе цікавить
мистецтво, можеш відвідати
Музей російського мистецтва
і ... там картини 13-17
століть.
–
Я хочу ... картини В.
Тропініна. Він ... недалеко
від Вінниці. У Вінницькому
художньому музеї є його
картини.
–
Підемо до Музею західного та
східного мистецтва. Там є
роботи художників Китаю,
Японії, Ірану, Середньої
Азії.
–
А завтра куди ...?
–
У Музей народної архітектури
України.
–
Я не чула про нього. Що там
можна побачити?
–
У музеї сотні зразків
народної архітектури з усіх
областей України: хати,
церкви. Там можна побачити
український народний одяг. У музеї
часто ... музиканти, співаки
... народні пісні.
–
Музей, мабуть, ... велику
територію?
–
Так.
2.
–
Який театр ти хочеш
відвідати?
–
Не знаю. А що ти можеш ... ?
–
Хочу ... тобі Національну
оперу. Ти любиш оперу?
–
Я жодного разу не ... в
оперному театрі.
–
Я ... тебе на оперу М.
Лисенка “Тарас Бульба”. Цей
видатний композитор багато
... для розвитку української
культури. Він ... опери, ...
пісні, музику для дітей. У
Києві є Будинок-музей М. В. Лисенка.
Ми обов’язково його ... .
Довідковий матеріал:
порадити, бути, повести,
зробити, писати, відвідати,
показати, жити, створювати,
побачити, подивитися, піти,
виступати, виконувати, мати.
Завдання 8. Дайте відповіді
на запитання.
1.
Які театри є у Вінниці?
2.
Для кого створений
вінницький театр “Золотий
ключик”?
3.
Чи подобається вам народна
музика?
4.
Хто ваш улюблений співак?
5.
Які фільми ви вважаєте
хорошими?
6.
Яких кіноартистів ви
вважаєте талановитими?
7. Що вам відомо про премію “Оскар”?
8. У яких містах світу відбуваються кінофестивалі?
Завдання 9. Поясніть зміст фрази.
Картина – це вікно у внутрішній світ художника.
Завдання 10. Складіть діалог “У музеї”. Використовуйте фрази:
1. Я хотів би оглянути цей музей.
2. Скажіть, будь ласка, чи є у вас екскурсоводи?
3. Чи можна у музеї фотографувати?
4. Нам потрібен екскурсовод, який говорить англійською мовою.
5. Скільки коштує вхідний квиток?
6. Хто автор цієї картини?
7. Скільки картин у вашому музеї?
Завдання 11. Закінчіть розповідь.
Вчора я відвідав музей М. І. Пирогова ...
Там я побачив багато …
Мені було цікаво дізнатися, що …
Мене вразила велика кількість цікавих експонатів, які …
Особливо усім сподобалася розповідь, яку …
Завдання 12. Підготуйте розповідь про свою улюблену музичну групу.
План розповіді
1. Яку назву має група?
2. Скільки в ній музикантів (співаків)?
3. На яких музичних інструментах вони грають?
4. Які музичні твори вони виконують?
5. Що вам відомо про життя цих музикантів?
6. Чому саме ця група вам подобається?
Завдання 13. Ваш друг любить детективи, а ви любите їх?
Поговоріть з ним на цю тему.
Завдання 14. Ви ввійшли до залу театру і побачили, що на ваших місцях вже хтось сидить. Перевірте квитки, попросіть допомоги у білетера.
Завдання 15. Прочитайте діалог. Перекажіть його зміст.
– Що зображено на твоїй картині?
– Козу, яка їсть траву.
– А де ж трава?
– Коза з’їла.
–
Але ж і кози я не бачу.