2.1.3. Рекомендації кураторам з організації виховної роботи в студентській академічній групі
2.1.3.1. Організаційні форми реалізації мети та завдань виховної роботи куратора

З метою реалізації мети та завдань виховної роботи куратор академічної студентської групи використовує відповідні організаційні форми:

  • проведення кураторських годин;
  • проведення загальнофакультетських кураторських годин;
  • ведення журналу куратора;
  • доведення до студентів директивної інформації від ректорату, Ради з виховної роботи, деканату, кафедр;
  • проведення тематичних вечорів, зустрічей, диспутів, дискусій, “круглих столів” тощо;
  • екскурсійна робота, відвідування театрів, кінотеатрів, музеїв, виста­вок тощо;
  • відвідування куратором студентів, які проживають у гуртожитках;
  • індивідуальна робота куратора зі студентами академічної групи;
  • співпраця куратора з представниками студентського самоврядування (староста, профорг, студентська рада);
  • співпраця куратора з адміністрацією інституту, факультету, студмістечка;
  • співпраця куратора з батьками студентів;
  • співпраця куратора зі Службою психологічної підтримки;
  • співпраця куратора з Центром культурології та виховання студентів;
  • участь куратора у роботі Об’єднання кураторів і наставників факультету та інші форми роботи;
  • участь куратора у методико-психологічних  та методико- педагогічних семінарах, тренінгах, які спрямовані на підвищення психологічної та педагогічної культури куратора.