МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО РОБОТИ З ПОСІБНИКОМ

Посібник складається з 2 модулів (9 і 6 уроків). Кожен урок має кі-лька текстів і діалог, об’єднаних спільною тематикою. Всі вони призна-чені для навчання різним видам читання. Тексти уроку є базовими і під-лягають ретельній обробці та аналізу для вивчення тих граматичних і лексичних явищ, що розглядаються в уроці. Діалог додається для роз-витку навичок усного мовлення та отримання необхідної інформації, а також навичок бесіди з відповідної тематики, що сприяє закріпленню ле-ксико-граматичного матеріалу, який пророблявся в текстах.

Кожен урок-тема починається з теоретичного граматичного матеріа-лу, далі слідують вправи для закріплення граматичного і лексичного матеріалу.

Вправи на словотворення містять, в основному, активну лексику. Для практичного використання набутих знань студентам потрібно во-лодіти умінням самостійно працювати над мовою. Тому автори виявили необхідним ввести спеціальну серію тестів для самостійної роботи.

В кінці кожного модуля розміщено граматичні тести, які допомага-ють усистематизувати вивчений граматичний матеріал.