1. Поняття про особистість. Співвідношення понять „індивід”,    „особистість”, „індивідуальність”.

2. Лідерство та його значення в системі управління персоналом.

3. Темперамент і професія.

4. Мистецтво критики в психології управління.

5. Управління плинністю кадрів та трудовою дисципліною.

6. Документація та діловодство в системі психології управління.

7. Психологічний зміст функцій управління.

8. Закордонний досвід розвязання конфліктів.

9. Стилі керівництва.

10. Психологічні особливості спільної діяльності в організації.

11. Психологія відповідальності в організації.

12. Особливості задач управління.

13. Стратегії і тактики вирішення задач управління.

14. Мотивація прийняття управлінських рішень.

15. Види управлінських рішень.

16. Структура особистості працівника. Психологічна ієрархія її складових.

17. Вік і управлінська діяльність.

18. Психологічні особливості жінки-робітниці.

19. Керівник (лідер) як об’єкт психологічного дослідження. Управлінські 

     ролі керівника.

20. Мотиваційна сфера особистості керівника.

21. Психологічні особливості стилів керівництва та психологічні типи 

     керівників.

22. Якості та риси керівника. Проблема статі в управлінні.

23. Регресивний розвиток керівника та управлінська деформація.

24. Поняття і значення трудового колективу в управлінні персоналом.

25. Структура та стадії розвитку колективу.

26. Соціально-психологічний клімат та фактори його регулювання.

27. Принципи побудови колективного управлінського мозку.

28. Цілі  і  завдання психології управління людськими ресурсами, психоло- 

      гія їх планування.

29. Психологічні особливості добору кадрів.

30. Оцінювання діяльності персоналу. Ділове спілкування як засіб 

     управлінського впливу.

31. Призначення, функції і види переговорів.

32. Стадії ведення переговорів.

33. Методи, психологічні механізми і тактичні прийоми підготовки і 

     ведення переговорів.

34.Розвиток теорії і методологія керування часом.

35.Філософські і психологічні аспекти керування часом.

36. Цикл тайм-менеджменту.  Прикладний тайм-менеджмент.

37. Поняття робочого часу та його оплати.

38. Мотиви звернення до реклами та моделювання процесів рекламної 

    діяльності.

39. Психологія рекламної діяльності організації.

40. Сутність і елементи іміджу. Ефективне управління іміджем.