1. Поняття про особистість. Співвідношення понять „індивід”, „особистість”, „індивідуальність”.
2. Лідерство та його значення в системі управління персоналом.
3. Темперамент і професія.
4. Мистецтво критики в психології управління.
5. Управління плинністю кадрів та трудовою дисципліною.
6. Документація та діловодство в системі психології управління.
7. Психологічний зміст функцій управління.
8. Закордонний досвід розв’язання конфліктів.
9. Стилі керівництва.
10. Психологічні особливості спільної діяльності в організації.
11. Психологія відповідальності в організації.
12. Особливості задач управління.
13. Стратегії і тактики вирішення задач управління.
14. Мотивація прийняття управлінських рішень.
15. Види управлінських рішень.
16. Структура особистості працівника. Психологічна ієрархія її складових.
17. Вік і управлінська діяльність.
18. Психологічні особливості жінки-робітниці.
19. Керівник (лідер) як об’єкт психологічного дослідження. Управлінські
ролі керівника.
20. Мотиваційна сфера особистості керівника.
21. Психологічні особливості стилів керівництва та психологічні типи
керівників.
22. Якості та риси керівника. Проблема статі в управлінні.
23. Регресивний розвиток керівника та управлінська деформація.
24. Поняття і значення трудового колективу в управлінні персоналом.
25. Структура та стадії розвитку колективу.
26. Соціально-психологічний клімат та фактори його регулювання.
27. Принципи побудови колективного управлінського мозку.
28. Цілі і завдання психології управління людськими ресурсами, психоло-
гія їх планування.
29. Психологічні особливості добору кадрів.
30. Оцінювання діяльності персоналу. Ділове спілкування як засіб
управлінського впливу.
31. Призначення, функції і види переговорів.
32. Стадії ведення переговорів.
33. Методи, психологічні механізми і тактичні прийоми підготовки і
ведення переговорів.
34.Розвиток теорії і методологія керування часом.
35.Філософські і психологічні аспекти керування часом.
36. Цикл тайм-менеджменту. Прикладний тайм-менеджмент.
37. Поняття робочого часу та його оплати.
38. Мотиви звернення до реклами та моделювання процесів рекламної
діяльності.
39. Психологія рекламної діяльності організації.
40. Сутність і елементи іміджу. Ефективне управління іміджем.