ЗМІСТ
Контрольні запитання і завдання
2 БАЗОВІ ПОНЯТТЯ ПРОГРАМНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ
Контрольні запитання і завдання
3.2.3 Моделі динамічних явищ домену
3.3 Об’єктно-орієнтована інженерія вимог
3.4 Метод інженерії вимог С. Шлеєр та С. Меллора
3.4.1 Інформаційна модель або онтологія домену
3.4.4 Продукти інженерії вимог за методом С. Шлеєр та С. Меллора
3.5 Метод інженерії вимог І. Джекобсона
3.5.1 Концепція моделі сценаріїв для складання вимог
3.5.2 Модель аналізу вимог. Визначення об’єктів
3.5.3 Продукти інженерії вимог за методом І. Джекобсона
Контрольні запитання і завдання
4 ПРОЕКТУВАННЯ ПРОГРАМНИХ СИСТЕМ
4.2 Концептуальне проектування
4.2.3 Уточнення функцій оброблення даних
4.2.4 Уточнення нефункціональних вимог
Контрольні запитання і завдання
5 МЕТОД UML ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ СТАНДАРТ ЗАСОБІВ МОДЕЛЮВАННЯ В ПРОГРАМНІЙ ІНЖЕНЕРІЇ
5.4 Діаграми моделювання поведінки системи
Контрольні запитання і завдання
6 ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОЕКТУ В ПРОГРАМУ
Контрольні запитання і завдання
7 ПОВТОРНЕ ВИКОРИСТАННЯ В ПРОГРАМНІЙ ІНЖЕНЕРІЇ
7.2 Визначальні властивості ПВК та їх типові поєднання
7.3 Поширені в користуванні категорії ПВК
7.3.1 Мови програмування високого рівня
7.3.2 Компоненти вихідного коду
7.3.3 Класи об’єктів та абстрактні класи
7.3.4 Абстрактні архітектури програмних систем
7.3.5 Генератори прикладних застосувань
7.4 Створення повторно використовуваних компонент
7.4.2 Специфікація варіантності вимог
7.4.3 Конкретизація варіантності вимог
7.5 Інформаційне забезпечення повторного використання
Контрольні запитання і завдання