ГЛОСАРІЙ


Асоціювання бренду – сукупність вражень та образів, що виникають у споживача при потраплянні товарного знака в його поле сприйняття.

Марочний товар – товар, що продається під деяким брендом.

Масштабність бренду – показник територіальної розповсюдженості марочного товару.

Метод захоплення споживачів – сукупність прийомів привертання уваги до марочного товара.

Носій товарного знака бренду – засіб представлення товарного знака для його контакту зі споживачем.

Оболонка бренду – прикриття, під яким продають марочні товари.

Політика приєднування споживачів – спланована сукупністьмарке-тингових дій, що збільшує довіру споживачів до бренду. Ці дії відбу-ваються після захоплення уваги споживача.

Ринковий сегмент бренду – частка аналізованого ринку, що припадає на даний марочний товар.

Стратегія розширення бренду – довгострокове планування виведення на ринок нових марочних товарів.

Товарний бренд – цілісна сукупність товарного знака та пов’язаних з ним стійких знань, образів і асоціацій у споживачів з цільової аудиторії, що збільшують обсяги реалізації продукції підприємства.

Товарний брендинг – взаємопов’язані процеси створення, виведення та експлуатації бренду, які спрямовані на довгострокову лояльність споживачів до асоційованих з ним товарів чи послуг.

Товарний знак запаховий – сукупність ароматів, що представляють товар.

Товарний знак звуковий або аудіознак – сукупність звуків, зазвичай, у формі музичної композиції.

Товарний знак іконковий або зображувальний – графічний або інший художній знак, який може містити не тільки зображення предметів, але й стилізовані цифри і літери, слова в особливій формі.

Товарний знак словесний – одне або декілька природних чи штучних слів, які інформаційно представляють відповідний товар.

Товарний знак у формі відеоряду – представлення інформації про товар послідовністю зображувальних знаків, що змінюються у часі.

Товарний знак формовий або об’ємний – особлива двовимірна або тривимірна форма самого виробу чи його упаковки.

Товарний знак – позначення, за яким товари і послуги одних осіб від-різняються від товарів і послуг інших осіб.

Уклад бренду – спосіб відображення різних товарів в один або декілька товарних знаків.