ГЛОСАРІЙ
Асоціювання бренду – сукупність вражень та образів, що виникають у споживача при потраплянні товарного знака в його поле сприйняття.
Марочний товар – товар, що продається під деяким брендом.
Масштабність бренду – показник територіальної розповсюдженості марочного товару.
Метод захоплення споживачів – сукупність прийомів привертання уваги до марочного товара.
Носій товарного знака бренду – засіб представлення товарного знака для його контакту зі споживачем.
Оболонка бренду – прикриття, під яким продають марочні товари.
Політика приєднування споживачів – спланована сукупністьмарке-тингових дій, що збільшує довіру споживачів до бренду. Ці дії відбу-ваються після захоплення уваги споживача.
Ринковий сегмент бренду – частка аналізованого ринку, що припадає на даний марочний товар.
Стратегія розширення бренду – довгострокове планування виведення на ринок нових марочних товарів.
Товарний бренд – цілісна сукупність товарного знака та пов’язаних з ним стійких знань, образів і асоціацій у споживачів з цільової аудиторії, що збільшують обсяги реалізації продукції підприємства.
Товарний брендинг – взаємопов’язані процеси створення, виведення та експлуатації бренду, які спрямовані на довгострокову лояльність споживачів до асоційованих з ним товарів чи послуг.
Товарний знак запаховий – сукупність ароматів, що представляють товар.
Товарний знак звуковий або аудіознак – сукупність звуків, зазвичай, у формі музичної композиції.
Товарний знак іконковий або зображувальний – графічний або інший художній знак, який може містити не тільки зображення предметів, але й стилізовані цифри і літери, слова в особливій формі.
Товарний знак словесний – одне або декілька природних чи штучних слів, які інформаційно представляють відповідний товар.
Товарний знак у формі відеоряду – представлення інформації про товар послідовністю зображувальних знаків, що змінюються у часі.
Товарний знак формовий або об’ємний – особлива двовимірна або тривимірна форма самого виробу чи його упаковки.
Товарний знак – позначення, за яким товари і послуги одних осіб від-різняються від товарів і послуг інших осіб.
Уклад бренду – спосіб відображення різних товарів в один або декілька товарних знаків.