5.10. Тренувальні вправи
Рівень А
Завдання 1. Позбутися від ірраціональності в знаменнику:
а) ; б) ; в) ; г) .
Завдання 2. Позбутися від ірраціональності в чисельнику:
а) ; б) ; в) .
Завдання 3. Обчислити без калькулятора:
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; .
Завдання 4. Спростити вирази:
а) ; б) ;
в) ; г) ;
д) ; е) .
Рівень Б
Завдання 1. Обчислити без калькулятора:
1. .
2. .
3. .
4. .
5. .
6. .
7. .
8. .
9. .
10. .
11. .
12. .
13. .
14. .
Завдання 2.
1. Доведіть, що число кратне .
2. Доведіть, що число кратне .
3. Доведіть, що число кратне .
Завдання 3.
1. Відомо, що . Знайти значення виразу .
2. Відомо, що . Знайти значення виразу .
Завдання 3. Позбутися від ірраціональності в знаменнику:
1. .
2. .
3. .
4. .
5. .
Завдання 4. Довести, що:
1. .
2. .
3.
Завдання 5. Знайти значення виразу:
1. .
2.
3. .
4. .
5. .
Завдання 6. Обчислити суму:
1. .
2.
Завдання7. Спростити:
1. .
2. .
3. .
4. .
5. .
6. .
7. .
8. , якщо .
Розв’язати рівняння з модулями:
Рівень А
1. .
2. .
3. .
4. .
5. .
6. .
7. .
8. .
9. .
10. .
Рівень Б
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Рівень В
1. .
2. .
3. .
Розв’язати системи з модулями
Рівень Б
1.
2.
3.
4.
Розв’язати нерівності, що містять знак модуля
Рівень Б
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Рівень В
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
5.11. Орієнтовна контрольна робота № 5
1. Обчислити .
2. Спростити .
3. Розв’язати рівняння .
4. Розв’язати нерівність .
|