5.10. Тренувальні вправи

 

Рівень А

Завдання 1. Позбутися від ірраціональності в знаменнику:

а) ; б) ; в) ; г) .

Завдання 2. Позбутися від ірраціональності в чисельнику:

а) ; б) ; в) .

Завдання 3. Обчислити без калькулятора:

; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

Завдання 4. Спростити вирази:

а) ;               б) ;

в) ;                    г) ;

д) ;               е) .

Рівень Б

Завдання 1. Обчислити без калькулятора:

1.  .

2.  .

3.  .

4.  .

5.  .

6.  .

7.  .

8.  .

9.  .

10.  .

11.  .

12.  .

13.  .

14.  .

Завдання 2.

1. Доведіть, що число кратне .

2. Доведіть, що число кратне .

3. Доведіть, що число кратне .

Завдання 3.

1. Відомо, що . Знайти значення виразу .

2. Відомо, що . Знайти значення виразу .

Завдання 3. Позбутися від ірраціональності в знаменнику:

1. .

2. .

3. .

4. .

5. .

Завдання 4. Довести, що:

1. .

2. .

3. 

Завдання 5. Знайти значення виразу:

1. .

2. 

3. .

4. .

5. .

Завдання 6. Обчислити суму:

1. .

2. 

Завдання7. Спростити:

1. .

2. .

3. .

4.  .

5. .

6. .

7. .

8. , якщо .

Розв’язати рівняння з модулями:

Рівень А

1.  .

2.  .

3.  .

4.  .

5.  .

6.  .

7.  .

8.  .

9.  .

10.  .

Рівень Б

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

Рівень В

1. .

2. .

3. .

Розв’язати системи з модулями

Рівень Б

1. 

2. 

3. 

4. 

     Розв’язати нерівності, що містять знак модуля

Рівень Б

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

11. 

12. 

13. 

14. 

15. 

16. 

17. 

18. 

19. 

20. 

21. 

22. 

23. 

24. 

25. 

26. 

27. 

28. 

29. 

30. 

Рівень В

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

 

5.11. Орієнтовна контрольна робота № 5

 

1. Обчислити .

2. Спростити .

3. Розв’язати рівняння .

4. Розв’язати нерівність .