1. Завдання та предмет курсу “Основи психології та педагогіки”.
1.1. Значення психологічних та педагогічних знань в діяльності людини.
1.2. Визначення предмета психології та педагогіки. Зв’язок психології та педагогіки.
2.1 Етапи розвитку психологічних знань.
2.2 Зв’язок психології з іншими науками.
2.3 Структура психологічної науки.
2.4 Основні методи науково-психологічних досліджень.
Теми та питання для підготовки до семінарських занять.
Список використаної та рекомендованої літератури.
1. Сучасні психологічні теорії особистості.
1.1. Визначення понять “людина”, “індивід”, “індивідуальність”, “особистість”.
1.2. Психоаналіз (фрейдизм, неофрейдизм).
1.4. Гуманістична психологія особистості.
1.5. Трансперсональні теорії особистості.
1.8. Структурний та трансактний аналіз Е. Берна.
2. Пізнавальні процеси психіки особистості.
2.1. Структура основних форм прояву психіки особистості та їх взаємодії.
2.2. Пізнавальні процеси психіки особистості.
2.3. Відчуття, сприймання як початкові рівні пізнання.
2.4. Мислення. Індивідуальні особливості мислення.
2.6. Увага. Властивості уваги.
2.7. Уява. Значення уяви у формуванні творчої особистості.
2.8. Мова та її значення у спілкуванні.
3. Емоційні та вольові процеси психіки особистості.
4. Психічні стани особистості.
4.1. Психічні стани особистості та їх види.
4.2. Стрес. Засоби подолання стресу.
5. Психічні властивості особистості.
5.1. Психічні властивості особистості та їх види.
5.2. Темперамент. Характеристика типів темпераменту.
5.3. Характер особистості. Акцентуації характеру.
5.4. Задатки і здібності особистості.
6. Самооцінка особистості. Психологічні та педагогічні аспекти формування та зміни самооцінки особистості.
7. Психологія творчості особистості.
Теми та питання для підготовки до семінарських занять.
Список використаної та рекомендованої літератури
1. Соціальна психологія. Вчення про соціальні групи.
1.1. Поняття соціальної групи. Класифікація груп.
1.2. Рівні розвитку груп. Колектив.
2. Соціально-психологічні аспекти взаємовідносин в соціальних групах.
2.1. Проблема лідерства та керівництва. Типи лідерства.
3.1. Поняття спілкування. Вербальна та невербальна комунікації.
3.2. Спілкування і взаєморозуміння.
3.3. Поняття конфлікту. Методики аналізу та вирішення конфліктів.
Теми та питання для підготовки до семінарських занять.
Список використаної та рекомендованої літератури.
1. Предмет та завдання педагогіки. Галузі педагогіки. Цілі та зміст освіти.
2.1. Дидактика. Принципи навчання.
2.2. Форми організації і методи навчання.
2.3. Контроль навчально-пізнавальної діяльності.
3.1. Виховання. Мета та завдання виховання.
3.2. Принципи виховання. Самовиховання.
3.3. Види та методи виховання.
Теми та питання для підготовки до семінарських занять.