Розділ 1 Теоретик методологічні засади етики ділових відносин Розділ 2. Основи етики ділових відносин Розділ 4. Взаєморозуміня та конфлікти у спілкування Розділ 5. Ділові зустрічі та переговори Розділ 7. Імідж ділової людини
Тестові завдання для самоперевірки
Короткий термінологічний словник
|
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
1. Етика – це … а) правила поведінки; б) система знань про добро та зло; в) наука про добро.
2. Етикет – це … а) сукупність правил поведінки; б) форма звертання; в) сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків.
3. Назва Декларації Ко: а) “Основи етики”; б) “Принципи бізнесу”; в) “Етика бізнесу”.
4. Етика ділових відносин – це… а) моральні принципи ділового спілкування; б) знання про моральні аспекти ділових стосунків; в) рекомендації для успішного вирішення ділових проблем.
5. Етика ділових відносин є складовою: а) менеджменту організації; б) психології управління; в) етики ділового спілкування.
6. Діловий етикет – це … а) форма ділового звертання та представлення; б) сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків; в) норми, які регулюють стиль роботи, поведінки та спілкування при вирішенні ділових проблем.
7. Діловий протокол – це … а) правила, що регламентують порядок ділових зустрічей і переговорів та ділових стосунків в цілому; б) правила оформлення документів; в) сукупність правил, традицій, яких дотримуються в міжнародних стосунках.
8. На думку А. Моріти, найвище завдання японського менеджера полягає в необхідності… а) бути професіоналом в сфері виробництва; б) сформувати у працівників ставлення до корпорації як до рідної сім’ї; в) набуття навичок стратегічного планування.
9. Встановлення дострокових, конструктивних взаємин, це завдання… а) торговельного маркетингу; б) відділу стимулювання збуту; в) маркетингу стосунків.
10. За оцінками американських спеціалістів причиною поразок у бізнесі є неправильна взаємодія з клієнтами: а) у 60 % випадків; б) у 20 % випадків; в) у 40 % випадків.
11. При спілкуванні втрачається інформації: а) приблизно 10 %; б) приблизно 30 %; в) приблизно 50 %.
12. Вислів “Говори, аби я міг тебе пізнати” належить: а) Платону; б) Арістотелю; в) Сократу.
13. Золоте правило моральності: а) десять заповідей Іісуса; б) поводься стосовно інших людей так, як ти хотів би, щоб вони поводилися стосовно тебе; в) вчиняй так, щоб максима твоєї волі одночасно мала силу принципу загального законодавства.
14. Яка з наведених трансакцій веде до конфлікту у ділових стосунках: а) “батько – дитина”; б) “дорослий – дорослий”; в) “батько – батько”.
15. Стиль спілкування (керівництва), який формує відповідальність та ініціативність: а) ліберальний; б) демократичний; в) авторитарний.
16. За допомогою невербальних засобів передається інформації: а) приблизно 30 %; б) приблизно 60 %; в) приблизно 80 %.
17. Праксодика відноситься до засобів невербальної комунікації: а) акустичних; б) тактильно-кінетичних; в) темпоральних.
18. До оптичних засобів невербальної комунікації відноситься: а) екстралінгвістика; б) проксеміка; в) праксодика.
19. Кінетика відноситься до засобів невербальної комунікації: а) оптичних; б) акустичних; в) ольфакторних.
20. До якої просторової зони організації простору при спілкуванні відноситься зона від 120 до 360 см: а) особиста; б) громадська; в) соціальна.
21. Гарне враження справляє оратор, а) який почувається вільно і спокійно; б) який нервово потирає руки; в) який крутить в руках ручку чи окуляри.
22. Які з названих деталей свідчать про увагу слухачів до оратора: а) погляди слухачів спрямовані вбік; б) нахил слухачів в бік оратора; в) закинута нога на ногу, тіло нахилене назад.
23. Яке розташування оратора в аудиторії є найбільш вдалим: а) оратор ходить по аудиторії під час виступу; б) оратор сидить перед слухачами; в) оратор стоїть перед слухачами.
24. Тропи – це … а) різноманітні способи вживання слів у переносному значенні; б) варіанти композицій риторичного тексту; в) трансформації структур речень з метою створення експресивності, динамічності висловлювань.
25. Яка з названих рекомендацій є хибною: а) у висновках недоречно ще раз наголошувати на головних моментах виступу; б) не треба нічого згадувати додатково після того, як ви зробили висновок; в) не потрібно вибачатися: Я, очевидно, стомив вас... Мені не все добре вдалося... і т. ін.
26. До рівнів взаєморозуміння відносяться: а) компроміс; б) співпереживання; в) дружба.
27. Серед механізмів взаєморозуміння виділяють: а) емпатію; б) осмислення; в) згоду.
28. Основою для вирішення конфлікту є: а) компроміс; б) співробітництво; в) згода.
29. Асертивність – це… а) неконфліктна поведінка; б) уміння знаходити компроміс; в) уміння перемагати в конфлікті.
30. Об’єктивні причини управлінського конфлікту: а) прийняття керівниками необґрунтованих, помилкових рішень; б) низький авторитет конкретного управлінця; в) непідготовленість спеціаліста до конкретної управлінської діяльності.
31. Одним з елементів системи підготовки до переговорів є опції, під якими розуміють: а) підготовку різних варіантів договору; б) пошук зовнішніх стандартів, які ми можемо використовувати для переконання інших; в) необхідність брати на себе такі зобов’язання, які ми можемо виконати.
32. До стратегічних підходів до ведення переговорів відносять: а) компромісний; б) стандартний; в) жорсткий.
33. Вчені Гарвардського університету розробили метод ведення переговорів: а) принциповий; б) м’який; в) ефективний.
34. Друге правило Гарвардського методу ведення переговорів: а) ведіть переговори на основі співробітництва; б) концентруйтесь на інтересах, а не на позиціях; в) не дозволяйте маніпулювати собою.
35. Салямі як тактичний прийом ведення переговорів означає: а) демонстрація партнеру зацікавленості у вирішенні якогось питання, яке насправді є другорядним; б) відмежування учасників переговорів від проблеми; в) надання інформації про свої інтереси маленькими порціями.
36. Яким має бути розмір візитної картки для чоловіків? а) 90×50; б) 80×40; в) 80×50.
37. Якими символами позначається подяка на візитній картці? а) P.R.; б) P.C.; в) P.F.C.
38. Які подарунки ми можемо дарувати в діловій сфері? а) сорочку; б) парфуми; в) краватку.
39. Що потрібно робити при прийомі подарунків? а) розгорнути його в присутності особи, яка його подарувала і подякувати; б) неввічливо розгортати його в присутності особи, яка його подарувала; б) не розгортати подарунок, але подякувати.
40. Кому не рекомендується дарувати яскраво-червоні квіти (особливо троянди)? а) чоловікам; б) дівчаткам, які не досягли 18 років; в) заміжнім жінкам.
41. Головне правило підбору ділового костюма: а) стильність; б) охайність; в) відповідність ціни костюма соціальному статусу людини, яка його одягає.
42. Скільки кольорів може одночасно поєднуватися в діловому костюмі: а) не більше чотирьох; б) не більше трьох; в) не більше двох.
43. Імідж людини – це… а) уміння спілкуватися; б) уміння впливати на людей; в) уміння керувати враженням.
44. Стиль чоловічого костюма під час ділової зустрічі: а) повинен відповідати стилю інших учасників зустрічі; б) повинен бути індивідуальним, що дасть можливість впливати на формування іміджу; в) вибір стилю не регламентується.
45. Під час ділових зустрічей жінці рекомендується: а) одягати міні-спідниці; б) одяг яскравих кольорів; в) одяг, який не буде відволікати співрозмовника від ділової розмови.
46. До денних прийомів відносяться: а) “фуршет”; б) “обід”; в) “келих вина”.
47. Діловий прийом “обід” розпочинається: а) о 12.00; б) о 20.00; в) о 14.00.
48. Діловий прийом “жур-фікс”: а) для чоловіків; б) для молоді; в) для жінок.
49. На діловий прийом з розміщенням: а) потрібно приходити раніше визначеного часу; б) приходити у визначений час; в) порядок не регламентований.
50. Кому належить ініціатива залишення прийому? а) правила це не регламентують; б) головному гостю; в) за вказівкою господаря. Правильні відповіді: 1 – б; 2 – в; 3 – б; 4 – б; 5 – а; 6 – в; 7 – а; 8 – б; 9 – в; 10 – а; 11 – в; 12 – в; 13 – б; 14 – а; 15 – б; 16 – в; 17 – а; 18 – б; 19 – а; 20 – в; 21 – а; 22 – б; 23 – в; 24 – а; 25 – а; 26 – б; 27 – а; 28 – б; 29 – а; 30 – в; 31 – а; 32 – в; 33 – а; 34 – б; 35 – в; 36 – а; 37 – а; 38 – в; 39 – а; 40 – в; 41 – б; 42 – б; 43 – в; 44 – а; 45 – в; 46 – в; 47 – б; 48 – в; 49 – б; 50 – б. |