Зміст
- ВСТУП
- 1. РИНОК АВТОСЕРВІСНИХ ПОСЛУГ
- 1.1 Підсистема торгівлі
- 1.2 Підсистема забезпечення технічної експлуатації
- 1.3 Підсистема тюнінга і дообладнання автомобілів
- 1.4 Підсистема автотуризму
- 2. КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СТРУКТУРА АВТОСЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
- 2.1 Класифікація автосервісних підприємств
- 2.2 Мета і задачі автосервісного підприємства
- 2.3 Типова структура автосервісного підприємства
- 2.4 Вимоги до підрозділів автосервісного підприємства
- 2.5 Організація виконання технічних дій на автосервісних підприємствах
- 3. КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОСЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
- 3.1 Поняття, класифікація та еволюція інформаційних технологій
- 3.2 Інтегровані інформаційні технології загального призначення
- 3.3 Технології інтегрованих інформаційних систем загального призначення
- 3.4 Інформаційні технології в управлінні
- 3.5 Інформаційна система автосервісних підприємств
- 3.6 Сучасні інформаційні технології керування діяльністю автосервіс-них підприємств
- 4. ПІДБІР ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В АВТОСЕРВІСІ
- 4.1 Витрати на комп’ютеризацію
- 4.2 Функції служби комп’ютеризації автосервісних підприємств
- 4.3 Вимоги до комп’ютерної системи
- 4.4 Особливості обліку сервісних операцій
- 4.5 Особливості обліку операцій із запасними частинами
- 4.6 Приклади програмних комплексів для автосервісних підприємств
- ЛІТЕРАТУРА
- ГЛОСАРІЙ