З м і с т
Вступ
1. Методи та алгоритми формування контурних зображень
1.1. Елементи графічних зображень
1.2. Методи та алгоритми формування векторів
1.3. Методи та алгоритми формування кривих другого порядку
1.3.1. Коло
1.3.2. Парабола
1.3.3. Гіпербола
1.3.4. Еліпс
1.4.2. Інтерполяційні методи Лагранжа та Ньютона
1.4.3. Апроксимація кривих методом Безьє
1.4.4. Сплайнова інтерполяція
2.2. Алгоритми відсікання векторів
2.3. Алгоритми відсікання тексту
2.4. Алгоритми заповнення областей, обмежених полігонами
3.2. Фактурні побудови
3.3. Формування параметричних бікубічних поверхонь
4.2. Алгоритми тріангуляції
4.3. Основні моделі освітлення
4.4. Основні види перспективних зображень
4.5. Видалення невидимих частин зображень
4.6. Рендеринг Гуро та Фонга
4.7. Методи побіудови тіней
5.2. Векторний принцип відображення інформації
6.2. Основні підходи до розробки програмних засобів машинної графіки
6.3. Стандарти машинної графіки
7.2. Психофізіологічні фактори взаємодії оператора з ЕОМ
7.3. Класифікація діалогових графічних систем
7.4. Програмна імітація пристроїв введення
8.1.2. Палітри й оптимізація палітр
8.1.3. Апроксимація напівтонами
8.1.4. Методи псевдотонування
8.3. Стиснення графічних зображень
8.4. Коррекція графічних зображень